برای استعلام قیمت و خرید تجهیزات موتورخانه کجا برویم

  • 0

برای استعلام قیمت و خرید تجهیزات موتورخانه کجا برویم

خرید تجهیزات موتورخانه

در این نوشته به بررسی قطعات و قیمت خرید تجهیزات موتورخانه خواهیم پرداخت. هنوز هم با پیشرفت علم و تکنولوژی, سیستم موتورخانه شوفاژ مرکزی با وجود قدمت فراوان, به عنوان بهترین و قوی ترین سیستم گرمایشی ساختمان ها محسوب میشود. موتورخانه شوفاژ با دو هدف گرم کردن محیط و تولید آب گرم مصرفی برای استحمام و دیگر مصارف شستشویی در ساختمان های مختلف نصب میشوند. در واقع برای سرشکن کردن هزینه های جاری و مخارج تعمیرات در بلند مدت, موتورخانه بهترین گزینه محسوب میشود.

برای نصب و راه اندازی موتورخانه در ساختمان نیاز به خرید تجهیزات موتورخانه شوفاژ مرکزی به تناسب نیاز و مصرف ساختمان داریم. مشعل, دیگ , لوله اتصالات, شیر فلکه, کلکتور, پمپ شوفاژ, منبع آب گرم موتورخانه(منبع دوجداره, کویلی یا مبدل حرارتی), ترموستات, منبع انبساط, تابلو برق از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه محسوب میشوند. قیمت تجهیزات موتورخانه شوفاژ بسته به ظرفیت و مدل هر یک از قطعات فوق و استفاده از لوازم جانبی مختلف متفاوت است.

قیمت خرید تجهیزات موتورخانه شوفاژ مرکزی

قیمت خرید تجهیزات موتورخانه

همانطور که میدانید علاوه بر ظرفیت حرارتی, برند هر قطعه ای میتواند بر قیمت هر وسیله از جمله لوازم موتورخانه شوفاژ مرکزی موثر باشد. ما در اینجا قصد تبلیغ برند خاصی را نداشته و قیمت خرید لوازم و برندهای رایج و شناخته شده بازار را بررسی میکنیم. بدیهی است که قیمت برندهای خاص ممکن است بالاتر و یا پایین از قیمت های اعلام شده باشند. در ادامه قیمت خرید لوازم موتورخانه برای یک ساختمان 10 تا 12 واحدی را در سال 1402 بررسی کرده ایم. احتمالا برای ساختمان های تا 4 واحد و ویلایی تا حدود 30 درصد از قیمت های زیر بایستی کاسته شود.

قیمت دیگ موتورخانه 12 پره حدودا 40 میلیون تومان, قیمت مشعل ایران رادیاتور 5 تا 3 تقریبا 25 میلیون تومان, قیمت منبع موتورخانه 800 لیتری به طور تقریبی 35 میلیون تومان, قیمت لوله مانیسمان یا درزدار برای ساخت لوله های کلکتور و شوفاژخانه برای ساختمان 12 واحدی 12 میلیون تومان, قیمت شیرفلکه های موتورخانه 12 میلیون تومان, قیمت ترمستات دیگ و پمپ هر کدام 600 هزار تومان, قیمت پمپ سیرکولاسیون شوفاژخانه 12 میلیون تومان,منبع انبساط و شناور انبساط 3 میلیون تومان,  قیمت پمپ برگشت موتورخانه 8 میلیون تومان, قیمت مبدل صفحه ای 17 میلیون تومان که با احتساب وسایل خرده ریز دیگ یک موتورخانه مرکزی برای یک ساختمان 12 واحد 80 متری یعنی 1000 متر زیربنا در حدود 140 تا 160 میلیون تومان تمام میشود.

سختی گیر, لرزه گیر , اتصالات خاص, فیلترهای تصفیه, پمپ های سیرکولاتور و برگشت, سیستم های هوشمند سازی, تابلو برق از دیگر لوازم و تجهیزات موتورخانه مرکزی هستند.

البته ممکن است تجهیزات موتورخانه مرکزی شامل پمپ آبرسانی , مخزن ذخیره آب و بوستر پمپ ها هم شود که این یک مقوله جداگانه میباشد. چیلر, هواساز , فن کویل , رادیاتور و… بخشی از یک سیستم موتورخانه مرکزی میباشد که ما در اینجا به آنها کاری نداریم.

موتورخانه ­های مرکزی به دو نوع صنعتی و مسکونی تقسیم می­شوند، که به طور کلی عملکرد سیستم آن به این شکل است که آب گرم یا سرد تولید شده توسط مبدل ­های حرارتی یا چیلرها، به وسیله­ خطوط لوله­ به شوفاژ و رادیاتور، فن کویل و هواسازها منتقل می­شود و این موجب ایجاد هوای مطبوع  و یا گرم در فضای ساختمان شما می­گردد.

قیمت خرید لوازم و تجهیزات موتورخانه به عوامل متفاوتی مانند برند قطعات، طول لوله­ کشی، جنس و  مارک  تأسیسات و در نهایت نوسانات بازار بستگی دارد، بنابراین شما مشتریان عزیز می­توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه  برای دریافت جدیدترین قیمت لوازم موتورخانه اقدام کنید.

برندهای معروف مختلف لوازم موتورخانه

مشعل: ایران رادیاتور, گرم ایران, اتمسفر, آلزان,شوفاژکار,اخکر

رله مشعل: رله شکوه, آذر, پارس, ساترونیک

دیگ: دیگ چدنی پره ای شوفاژکار سوپر و سولار , دیگ MI3,دیگ یک تکه فولادی

پمپ سیرکولاتور آب گرم مصرفی و شوفاژ: آزاد البرز,ارس, تهران بلنکاست, سمنان, نوید, گراندفوس, دانفوس

ترمستات مستغرق و جداری: ایمیت ایتالیا و تکبان ایران

منبع آب گرم: منابع و مخزن های آبگرم به صورت کارگاهی تولید شده و کارخانه شناخته شده , آن چنانی وجود ندارد.

شیرآلات موتورخانه: شیرآلات برنجی سیم ایتالیا, کیزایران, کیتز ژاپن,شیر فلکه های چدنی وگ ایران, وگ امید گلستان, لرزه گیر ارتعاشات صنعتی, فاراب,میرآب و..

لوله و اتصالات موتورخانه: لوله سیاه سپاهان,اتصالات جوشی سپاهان, لوله api سپاهان, لوله مانیسمان رده 40 اهواز(البته قیمت لوله مانیسمان اهواز 2 برابر و کیفیت آن 10 برابر خرید لوله مانیسمان دیگر برندهاست), لوله مانیسمان وارداتی, اتصالات رده 40 بنکن

خرید لوازم موتورخانه پایپ سرویس

در فروشگاه تاسیسات پایپ بازار انواع تأسیسات موتورخانه ­ای از برندهای معتبر بازار برای شما عزیزان موجود شده است تا امکان بررسی آسان مدل­ های مختلف و مشخصات فنی آن ها برای شما فراهم باشد  و تجربه­ یک خرید مطمئن را داشته باشید. همچنین برای تهیه و خرید لوازم و تجهیزات موتور خانه در صورت عدم اطلاعات کافی، از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه می توانید با ما در تماس باشید.


Leave a Reply

تماس فوری