جدول وزن و لیست قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40

جدول وزن و لیست قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40

قیمت لوله مانیسمان اهواز

در اینجا به به بررسی جدول وزن, مشخصات فنی و قیمت لوله مانیسمان اهواز خواهیم پرداخت. لوله اهواز از محصولات مهم فولاد اهواز از قدیمی ترین و برزگترین تولیدکنندگان لوله در ایران و خاورمیانه محسوب میشود.این کارخانه در سال 1351 افتتاح شده و نام شرکت ملی صنایع فولاد اهواز است. کیفیت محصولات لوله اهواز بسیار بالاست, اما متاسفانه تولیدات آن کفاف بازار داخلی و صادرات را نداده و همواره در بسیاری از سایزها در بازار کسری هایی وجود دارد. با این حال و با توجه به قیمت لوله مانیسمان اهواز این لوله هنوز به عنوان پرطرفدارترین برند لوله در بازار داخلی محسوب میشود.

برای خرید لوله مانیسمان اهواز و دیگر برندها  به سایت فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار مراجعه کنید.

تکنولوژی مدرن ساخت لوله به روش Push Bench که در کارخانه لوله مانیسمان اهواز مورد استفاده قرار گرفته است, این امکان را می دهد تا لوله مانیسمان را از قطر 1/2 اینچ تا 6 اینچ تولید کند. این واحد تولیدی از شمش های 200*200 mm2 برای تولید محصولات خود استفاده میکند.

همچنین، کارخانه لوله مانیسمان اهواز محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی IPS، API 5L، 5CT ISIR، DIN و ASTM تولید و به بازار ایران و تعدادی از کشورهای همسایه صادر می کند.

لوله های مانیسمان تولیدی این شرکت در دو نوع مهم A53  و API 5L هستند که جزو پرکابردترین انواع لوله های فولادی در صنایع مختلف به شمار می روند.

لوله api چیست

قیمت لوله مانیسمان اهواز

قیمت لوله مانیسمان اهواز

همانطور که میدانید قیمت لوله های فلزی از جمله لوله مانیسمان و درزدار بر مبنای وزن و ضخامت لوله محاسبه شده و تا حدی میتوان برند و عرضه و تقاضا را نیز یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت دخیل دانست.

از آنجا که بعضا برخی از سایزهای لوله اهواز در بازار با کمبود مواجه میشود, در مورد قیمت لوله مانیسمان اهواز فاکتور موجود بودن بار در بنگاه های لوله فروشی تاثیر زیادی داشته و ممکن است در صورت کمبود یک سایز خاص قیمت این لوله تا حدود 20 درصد افزایش قیمت فیک پیدا کند. از دلایل کاهش میزان برخی از سایزها میتوان به از کار افتادن خط تولید یک سایز یا تقاضای زیاد آن باشد. در برخی از سایزبندی ها شاهد تولید لوله مانیسمان اهواز در دو وزن مختلف بوده و این مساله نیز موجب تفاوت قیمت در همان سایز میشود.

لوله های مانیسمان در رده 40 تولید شده و از لوله های مانیسمان معمولی رده 20 وزن و قیمت بیشتری دارند. رده لوله طبق یک جدول استاندارد تعیین گشته و لوله های رده 40 از لحاظ تحمل فشار و حرارت یک رده بالاتر از لوله رده معمولی هستند.

در حال حاضر(تابستان سال 1402) قیمت لوله مانیسمان اهواز به شرح زیر است:

قیمت لوله مانیسمان اهواز سایز 1/2 و 3/4 در حال حاضر به دلیل توقف تولید درج نخواهد شد.

قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 1 اینچ 1.400.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 11/4 اینچ 1.450.000 تومان,قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 11/2 اینچ 2.270.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 2 اینچ 2.100.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 21/2 اینچ 3.100.000 تومان,  قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 3 اینچ 3.630.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 4 اینچ 5.200.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 5 اینچ 9.400.000 تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 سایز 6 اینچ 11.800.000 تومان.

وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز

به طور کلی قیمت و کیفیت لوله های مانیسمان اهوازی نسبت به لوله های وارداتی بسیار بیشتر هستند.

کارخانه لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز (Manisaman Ahvaz) یک شرکت تولید کننده و تامین کننده لوله‌های فولادی است که در شهر اهواز فعالیت می‌کند. این شرکت در زمینه تولید و عرضه لوله‌های فولادی با استانداردهای ملی و بین‌المللی فعالیت دارد.

لوله‌های مانیسمان اهواز از جنس فولاد با کیفیت بالا تولید می‌شوند و به منظور استفاده در صنایع مختلفی مانند صنعت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، انتقال آب و فاضلاب، ساختمان‌سازی و سایر صنایع استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به منظور انتقال مایعات، گازها و سایر مواد در شبکه‌های لوله‌کشی به کار می‌روند.

لوله‌ مانیسمان اهواز با رعایت استانداردهای کیفیتی و فنی تولید می‌شوند و برای مقابله با فشار، حرارت، خوردگی و سایر شرایط محیطی مقاومت بالایی دارند. این لوله‌ها با انواع قطرها، ضخامت‌ها و طول‌ها در دسترس هستند و می‌توانند با توجه به نیازهای مشتریان در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

کاربردهای لوله مانیسمان رده 40 اهواز

اجرای لوله کشی گاز توکار و فشار قوی, لوله کشی اطفای حریق و آتشنشانی, لوله کشی شوفاژ و سیستم های حرارتی و برودتی, صنایع نفت و گاز و پتروشیمی, صنعت مواد غذایی و داروسازی و از جمله مواردی هستند که لوله مانیسمان اهوازی در آنها مصرف میشوند.

در صورت خرید عمده با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری