لوله کش ساختمان 09129750376

لوله کش ساختمان 09129750376

لوله کش ساختمان

لوله کش ساختمان , لوله کشی آب , گاز , شوفاژ و فاضلاب

09129750376 – 22537778 سراسر تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , آپارتمان , مسکونی , اداری و تجاری

لوله کشی روکار و توکار آب سرد و گرم مصرفی

راه اندازی گرمایش و لوله کشی شوفاژ , رادیاتور و پکیج

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی آپارتمان و ساختمان

نصب , تعویض و لوله کشی شیرالات بهداشتی و ساختمان

نصب , راه اندازی , سرویس , لوله کشی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ

تعمیر و لوله کشی پکیج شوفاژ

نصب و لوله کشی آبگرمکن

اصلاحات و تغییرات کلی و خرده کاری لوله کشی گاز

لوله کشی آشپزخانه , سرویس بهداشتی و رایزرهای اصلی ساختمان

لوله کشی جوشی , دنده ای و فیتینگ

لوله کشی  کوپلی و پرسی پنج لایه

لوله کشی فاضلاب تک لایه پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن

خدمات لوله کشی پایپ سرویس و  تهران پایپر از جمله شرکتهایی هستند که به طور تخصصی فقط در زمینه لوله کشی ساختمان و تاسیسات ساختمان فعالیت میکنندو این مساله وجه تمایز با سایر شرکتهای خدماتی است که با اعزام لوله کش و با نظارت کافی بر اجرای صحیح و عملکرد کارکنان خود و مدیریت واحد باعث کیفیت بهتر در خدمات خود شوند .

لوله کش ساختمان تهران

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و متریال در اجرا گستردگی زیادی پیدا کردهو کم کم در هر زمینه به صورت تخصصی اجرا و تعمیرات میشود.

با توجه به مهارت ها و ابزارالات مخصوص یک لوله کش ساختمان علاوه بر تجربه بههمگام سازی خود با روشهای لوله کشی و اجرا تاسیساتی متنوع نیازمند میباشد.

بدیهی است که مسلط بودن به تمام انواع لوله کشی به صورت حرفه ای تقریبا کار غیر ممکنی میباشد.

از این رو در حال حاضر لوله کش ساختمان از لحاظ اجرا و تخصص انواع مختلفی دارد. برخی لوله کش ها ترجیح میدهند که کار نوساز انجام دهند و از لحاظ اجرا و سرعت کار و نیز موانع و محدودیتهای موجود خبره هستند.

برخی از لوله کش ها نیز در تعمیرات و عیب یابی لوله کشی و تاسیسات منزل تخصص ویژه ای دارند. البته ممکن است افرادی معدود در هر دو زمینه ماهر باشند.

با این وجود در اجرای کار نوساز نیز لوله کش ها با اجراهای و متریال مختلف بسته به منطقه و قیمت لولهای متفاوتی دارند.

لوله کش آب

یک لوله کش آب با مهارت در لوله کشی آب و آبرسانی و انشعاب گیری بایستی مهارت داشته باشد.

در گذشته اکثر لوله کش های آب با لوله کشی گالوانیزه به صورت دنده ای کار میکردند , تا اینکه در بیست سال گذشته لوله کشی با لوله های پلیمری رایج شد.

لوله کش های آب امروزه با لوله اتصالات اتویی پلاستیکی و پنج لایه اقدام به لوله کشی آب میکنند.

البته لوله کشی جوشی پلاستیکی بیشتر از پنج لایه متداول میباشد. خیلی از افراد عادی هم که کمی فنی هستند میتوانند به این طریق لوله کشی را انجام دهند. اما لوله کشی آب با لوله پلاستیکی اتویی در عین سادگی نکات ریزی دارد که بایستی رعایت شود.

اما یک لوله کش ماهر آب باید بتواند با همه نوع لوله ای کار کند از جمله لوله اتصالات پنج لایه .

لوله کش شوفاژ

لوله کشی پنج لایه با دو شیوه مهره ای و پرسی اجرا میشود که در روش پرسییک لوله کش ساختمان باید مجهز به دستگاه پرس و فکهای پرس سایزهای مختلف از نوعدستی(مکانیکی) , هیدرولیک یا برقی باشد.

این دستگاهها معمولا از قیمت بالایی برخوردار هستند و لوله کش ساختمان های معمولی اقدام به خرید آنها نمیکنند. لوله کشی شوفاژ نیز مانند آب سرد و گرم مصرفی توسط لوله های تک لایه وپنج لایه پلیمری انجام میشود .

لوله کشی شوفاژ  رفت و برگشت اجرا میشود و استاندادرها و سایزبندی آنها با لوله کشی آب سردوگرم متفاوت است .

اطلاع از استانداردها و مسلط بودن به علم لوله کشی است که تفاوت یک لوله کش ساختمان شوفاژ و آب را با یک آماتور مشخص میکند , وگرنه با کمی تمرین و آزمون و خطا هر کسی میتواند جوش دادن و اتصال دادن دو قطعه لوله کشی را یاد بگیرد.

در لوله کشی آب و شوفاژ پس از انجام و تکمیل لوله کشی , لوله کش باید داخل سیستم آب انداخته و سیستم را تحت فشار تست کند.

لوله کش فاضلاب

لوله کشی فاضلاب برای هدایت و دفع فضولات و آبهای کثیف به چاه یا فاضلاب شهری اجرا میشود. لوله کشی فاضلاب بدون فشار است و با شیب بندی آب و فاضلاب جامد را به خروجی هدایت میکند.

شیب بندی باید به اندازه کافی باشد و کم و زیاد آن در کار لوله کش فاضلاب نقص ایجاد میکند. رعایت سایز بندی مناسب برای محل مخصوص بسیار مهم میباشد.

لوله کش فاضلاب باید سوکت را از سایز کم به سایز زیاد داخل کند و اصطلاحا لوله کشی را معکوس انجام ندهد تا سر اتصالها به درستی آب بندی شوند.

لوله کش های فاضلاب در تخصصهای گوناگون کار میکنند. در گذشته لوله کشی های فاضلاب با استفاده از لوله اتصالات چدنی انجام میشده است که با این لوله کشها چدن کار گفته میشده است.

آب بندی لوله کشی چدن بوسیله کنف بافته شده و سرب مذاب انجام میگرفته و کار پر مشقتی بوده است. امروزه با ظهور لوله های پلیمری مانند پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن از این

نوع لوله اتصالات برای لوله کشی فاضلاب استفاده میشود. لوله کش پلیکا , لوله کش پوش فیت کار و لوله کش پلی اتیلن کار از جمله لوله کشی های تخصصی میباشند.

البته لوله کشی پلیکا از دو نوع دیگر آن ساده تر به نظر میرسد اما رعایت اصول لوله کشی فاضلاب و شیب بندی از بدیهیات میباشد.

متاسفانه در برخی مواقع دیده شده است که افرادی ناشی دست به لوله کشی فاضلاب بزنند که در اثر گذشت زمان ممکن است این مساله تبدیل به یک مشکل و به بار آوردن خسارات سنگین برای مالک ساختمان شود.

لوله کش گاز

لوله کشی گاز با توجه به خطرات ناشی از آن بسیار حساس میباشد و هر جوشکاری نمیتواند دست به این کار بزند.

لوله کشی گاز با کسب مجوز از نظام مهندسی انجام میشود. تسلط به جوشکاری از شرایط اولیه لوله کشی گاز میباشد.

آشنایی با نقشه و اصول لوله کشی گاز علمی نیز از جمله اطلاعاتی است که لوله کش گاز باید بهآن مسلط باشد تا بتواند مجوزهای لازم را کسب کند.

لوله کش های گاز نیز از لحاظ اجرا به سطوح مختلف تقسیم بندی شده و هر لوله کش گاز فقط میتواند تا فشار مجاز هر سطح و در یک منطقه یا استان مشخص مشغول فعالیت شود.

لوله کش سیار

با توجه به گران بودن اجاره بها و خرید مغازه اکثر لوله کش ها در تهران به صورت سیار کار میکنند و یا حداکثر به صورت پاتوقی در یک مغازه مشترک با اشخاص دیگری مشغول به کار میباشند.

لوله کش ها نوساز کار بیشتر با سازنده ها و پیمانکاران ساختمانی و تاسیساتی و تحت قرارداد آنها میباشند.

لوله کش ساختمان از لحاظ دستمزد و اجرت لوله کشی بسیار متفاوت میباشند.اما به طور کلی لوله کشی گاز گرانترین و لوله کشی آب ارزانترین لوله کشی میباشد.

لوله کش های تعمیراتی و خرده کار نیز به صورت کمیسیونی با دفاتر خدمات فنی و شرکتهای خدمات تاسیسات لوله کشی کار کرده و برای اطمینان به آنها بیشتر از طریق شرکتها و برندهای این شرکتهای خدماتی شناخته میشوند.

شرکت خدمات تاسیساتی

شرکت خدمات تاسیساتی زیادی در تهران مشغول به فعالیت میباشند. برخی از این شرکتهای پروژه های بزرگ ساختمانی را کار میکنند.

اما برخی از شرکتها مانند پایپ سرویس با 20 سال سابقه در زمینه ارایه خدمات تاسیساتی و لوله کشی به صورت تعمیراتی و تخصص در بازسازی لوله کشی و موتورخانه با همکاری با بیش از 50 لوله کشی و سرویسکار در تمام نقاط تهران حتی خدمات کوچک تاسیساتی را نیز برعهده میگیریم.

شرکت خدمات تاسیساتی پارسا  , سنجاق , سرویسکاران , پایپینگ 24 , کاربلد , پلاکآچارفرانسه, خدمات از ما  و شرکتهای دیگر در زمینه تاسیساتی و لوله کشی مشغول به فعالیت میباشند .

اما نکته و تفاوت ما با دیگر شرکتها این است که پایپ سرویس به صورت تخصصی فقط در زمینه خدمات لوله کشی و تاسیساتی فعالیت میکند و مانند برخی از شرکتهای فوق در زمینه خدمات دیگر به هیچ عنوان فعال نیست.

تفاوت این قضیه این است که حتی از طریق تلفن نیز میتوانیم برخی مشکلات شما را حل کرده و یا برآورد تقریبی قیمت را انجام دهیم. پیگیری امور و پاسخگو بودن در مورد حسن انجام کار نیز از مزایای تخصصی بودن کار ماست.


1 Comment

لوله کشی و تاسیساتی آجودانیه | خدمات لوله کشی تهران 09129750376

اکتبر 6, 2019 at 5:39 ب.ظ

[…] لوله کش ساختمان 09129750376 […]

Leave a Reply

تماس فوری