جدیدترین لیست تعرفه تعمیرات پکیج

جدیدترین لیست تعرفه تعمیرات پکیج

آگاهی از قیمت و تعرفه تعمیرات پکیج در حال حاضر که در بسیاری از ساختمان ها دارای سیستم گرمایشی پکیج هستند, هم برای افراد شاغل در این زمینه و هم برای مالکین پکیج وافراد عادی لازم است. همواره شفافیت قیمت وهزینه در هنگام خرید و ارایه خدمات برای طرفین مانع از بروز اختلافات بین سرویس دهنده و گیرنده سرویس شود. از این رو هر ساله طبق تورم سالانه یک قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج از سوی اتحادیه و سندیکای شهری و استانی اعلام شده تا هم از مصرف کننده حمایت شود و هم اینکه به نوعی از سرویس کار و تعمیرکاران و نرخ های آنها پشتیباین کند. البته ممکن است به دلایلی تعرفه تعمیرات پکیج در شهرهای بزرگ مانند تهران با برخی شهرستانها کمی متفاوت باشند. اما به هر حال وجود این نرخها در تخمین هزینه تعمیر و سرویس پکیج بسیار موثر است.

در صورت نیاز تعمیر شوفاژ دیواری, سرویس کار و تعمیرکار پکیج در سراسر تهران با ما تماس بگیرید. 09129750376

تعرفه تعمیرات پکیج

تعرفه تعمیرات پکیج 1403

با توجه به تورم های قابل پیش بینی در هر سال بین 20 تا 30 درصد بر دستمزد و هزینه تعمیرات و سرویس پکیج افزدوده میشود. از آنجایی که قیمت خرید قطعات و لوازم پکیج جداگانه محاسبه میشود, بایستی این افزایش فقط منحصر به هزینه دستمزدهای خدمات پکیج است. در ادامه تعرفه تعمیرات پکیج سال 1403 را که از سوی برخی از اتحادیه های پکیج استانی ارایه شده, آورده ایم.

هرچند احتمال دارد, که در برخی موارد مانند خدمات پکیج زمینی و مخزن دار و یا بعضی مارکهای پکیج نتوان از این لیست پیروی کرد, اما به طور کلی اجرت اتحادیه سرویس و تعمیر پکیج که معیار بخش مهمی از سرویس کاران است به شرح زیر میباشد.

دستمزد سرویس کامل پکیج 1 تا 1/5 میلیون تومان. سرویس و چکاب فصلی 550 تا 750 هزار تومان, تشخیص و عیب یابی 350 هزار تومان, تعویض منبع انبساط 700 هزار تومان, تعویض پمپ پکیج 600 هزار تومان, عوض کردن پمپ و کاتالیست 600 هزار تومان, تعویض و تنظیم ترانس جرقه پکیج 500 هزار تومان, نصب و تعویض برد پکیج 500 هزار تومان, تعویض ولوم های پکیج 450 هزار تومان, تعویض شیر اطمینان 450 هزار تومان, تعویض شیرپرکن و تنظیم فشار پکیج 450 هزار تومان, تنظیم ترمومتر و مانومتر پکیج 450 هزار تومان, تعویض مبدل حرارتی پکیج 450 هزار تومان, تعویض مبدل ثانویه پکیج 600 هزار تومان, تویض مبدل صفحه ای پکیج 600 هزارتومان, تعویض برنر مشعل پکیج 450 هزار تومان, تعویض سنسور دود لیمیت پکیج 450 هزار تومان, تعویض شیر کنترل گاز 600 هزار تومان, تعویض شیر سه راه مکانیکی 500 هزار تومان, تعویض و سرویس شیر سه راهی موتوری 650 هزار تومان, تعویض فیوز کنترل 300 هزار تومان, تعویض لیمیت آب 500 هزار تومان, تعویض هواگیر 300 هزار تومان, تعویض سنسور آب گرم 450 هزار تومان, تعویض فن پکیج 550 هزار تومان, تعویض پرشر سویچ آب پکیج 600 هزار تومان, تعویض پرشر سوییچ هوا 450 هزار تومان, تعویض واشر دیافراگم 500 هزار تومان, رفع نشتی شلنگ و اتصالات پکیج 400 هزار تومان, تعویض فلومتر یا فلوسوییچ 400 هزار تومان, نصب و راه اندازی پکیج 700 هزار تومان است.

این نرخ ها برای تک تک این خدمات بوده و در صورت تجمیع چند عدد از این خدمات با توافق طرفین یک تخفیف شمال مجموع خدمات میشود.

لیست قیمت لوازم گرمایش از کف

هزینه سرویس پکیج

هزینه سرویس پکیج و تعمیرات فصلی آن همیشه یکی از پربحث ترین موارد در این زمینه است. به طور کلی خدمات پکیج به چند دسته تقسیم بندی میشوند: دسته اول خدمات نصب و راه اندازی پکیج است که هزینه نصب پکیج بین 700 تا 800 هزار تومان و در صورت نیاز به لوله کشی و جابجایی این رقم است. دستمزد راه اندازی و تنظیم پکیج بدون نیاز به تعمیرات نیز بین 400 تا 500 هزار تومان است.

بخش دیگر مربوط به سرویس کامل پکیج است که هر دو تا 3 سال یکبار بایستی انجام شود. این هزینه شامل اسید شویی پکیج و باز کردن وتمیز کردن کلیه قطعات پکیج است که در حدود 1/5 تا 2 میلیون تومان دستمزد دارد. اجرت تعمیرات نیز بسته به تعمیر یا تعویض قطعات در پاراگراف قبل به صورت جداگانه شرح داده شد.

هزینه تعویض منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور

یکی از پرتقاضاترین خدمات تعویض منبع انبساط پکی است که در بین آنها معیار هزینه تعویض منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور است. دستمزد تعویض منبع انبساط پکیج دیواری در برندهای مختلف بین 700 تا 900 هزار تومان است که در صورت افزایش خدمات جانبی بر این مبلغ افزوده میشود.

اتحادیه پکیج تهران

اتحادیه پکیج تهران به صورت مستقل وجود نداشته و فعالیت های این صنف تحت نظر اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی و گرمایشی انجام میشود. اصولا بایستی نرخ سرویس و تعرفه تعمیرات پکیج توسط این سندیکا تهیه و منتشر شود, اما به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح و یا وجود نداشتن صنف مستقل معمولا نمایندگی های تعمیرات پکیج ایران رادیاتور, بوتان و دیگر برندها به صورت خودجوش نرخ هایی را اعلام میکنند که در بسیاری از موارد به آن عمل نمیشود. گرانی و تورم افسار گسیخته که متاسفانه هر سرویس کار و پکیج کاری به خود اجازه صدور نرخ را داده که بعضا از سوی برخی مشتریان مورد قبول قرار نگرفته و موجب اختلافاتی میشود.


Leave a Reply

تماس فوری