نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران است.

کارخانه لوله ساوه یکی از تولیدکنندگان اصلی لوله های فولادی در ایران و از قدیمی ترین برندهای لوله های فلزی محسوب میشود. در گذشته که لوله های گالوانیزه مصرف خانگی بسیار بیشتر داشتند, تقاضای بسیاری زیادی برای خرید این لوله ها بین مصرف کننده های عادی و مجریان لوله کشی بود. کیفیت آلیاژ مواد اولیه, ضخامت مناسب , تنوع سایز بندی, آبکاری یکنواخت و ضخیم, از فاکتورهای مهم در تولید لوله های گالوانیزه محسوب میشوند.

لوله های گالوانیزه با دو روش آبکاری گرم وسرد تولید شده و کیفیت لوله های گالوانیزه با آبکاری گرم بسیار بیشتر از آبکاری سرد است, و لوله گالوانیزه ساوه با ابکاری گرم تولید میشوند. روش تولید لوله های گالوانیزه بدین صورت است که لوله درزدار سیاه فولادی درون یک حمام یا بچ از روی, قلع و فلزات مخصوص عبور داده شده و بسته به روش گالوانیزه کردن سپس خنک میشوند. قیمت لوله گالوانیزه سرد نسبت به لوله گالوانیزه گرم ارزان تر بوده نسبتا کیفیت نازل تری دارند.

لوله های گالوانیزه گرم برای لوله کشی آب بهداشتی و سیستم آبرسانی بوده و لوله های گالوانیزه با روش سرد بیشتر مصارف صنعتی و ساخت گلخانه و سازه های ضدرطوبت دارند.

برای استعلام قیمت لوله گالوانیزه با نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران پایپ بازار تمام بگیرید.

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران

پایپ بازار نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار با دو روش اینترنتی و حضوری اقدام به صورت پیش فاکتور و فروش محصولات خود نموده و با اخذ نمایندگی لوله ساوه تهران سبد محصولات لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی خود را کامل کرده است.

رضایت مشتریان گرامی در گرو سرعت بالای صدور پیش فاکتور فروش و استعلام قیمت روز لوله اتصالات, قیمت مناسب و کف بازار, اصالت کالا و مشاوره در خرید و فروش از ویژگی های خرید لوله اتصالات از پایپ بازار نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه در تهران است.

روند خرید لوله گالوانیزه از پایپ بازار بدین شرح است. مشتری با ارسال لیست اقلام خود از طریق شبکه های اجتماعی درخواست صدور پیش فاکتور میدهد. در عرض کمتر از یک ساعت پیش فاکتور را صادر شده و در صورت تایید با طی کردن مراحل پرداخت, کار ارسال و بارگیری و حمل به آدرس مورد نظر مشتری انجام میشود. معمولا ارسال بار از انبار پایپ بازار در شادآباد انجام شده و بعضا از محل کارخانه لوله سازی ساوه انجام میشود.

در هنگام ارسال قیمت به وزن و سایز لوله و دیگر مشخصات فنی مورد نظر خود با مجری و کارفرما با فروشنده هماهنگ شده تا دقیقا اجناس درخواستی با اقلام ارسالی مطابقت داشته باشند.

قیمت لوله گالوانیزه ساوه

در حال حاضر در اواسط پاییز سال 1402 لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه و وزن لوله گالوانیزه به شرح زیر است. بدیهی است که افزایش قیمت دلار و محصولات فولادی و به ندرت کمبود برخی از قطرهای لوله و وزن های لوله گالوانیزه ساوه میتواند بر روی قیمت های زیر تاثیر بگذارد.

لوله های ساوه عموما در دو نوع وزن بندی سبک و سنگنین در نمایندگی های لوله گالوانیزه به فروش رسیده, لوله های با درپوش آبی لوله سنگین ساوه و با درپوش قهوه ای لوله سبک ساوه هستند.

سایز لوله گالوانیزه ساوه وزن و قیمت لوله گالوانیزه ساوه سبک وزن و قیمت لوله گالوانیزه ساوه سنگین
1/2 اینچ 6.2 کیلوگرم – 360 هزار تومان 7.2 کیلوگرم – 470 هزار تومان
3/4 اینچ 7.5 کیلوگرم – 490 هزار تومان 9 کیلوگرم – 605 هزار تومان
1 اینچ 12 کیلوگرم – 760 هزار تومان 14 کیلوگرم – 920 هزار تومان
1.1/4 اینچ 16 کیلوگرم – 995 هزار تومان 18 کیلوگرم – 1/130 میلیون تومان
1/1/2 اینچ 19 کیلوگرم -1180 هزار تومان 21 کیلوگرم – 1/390 میلیون تومان
2 اینچ 30 کیلوگرم- 1/760 هزار تومان 34 کیلوگرم – 2 میلیون تومان
2.1/2 اینچ 40 کیلوگرم – 2/2 میلیون تومان 45 کیلوگرم – 2/5 میلیون تومان
3 اینچ 60 کیلوگرم – 2/7 میلیون تومان 68 کیلوگرم- 3 میلیون تومان

جدول وزن لوله گالوانیزه ساوه شامل موارد دیگری مانند سایزبندی و وزن های متوسط در هر سایزی میباشد که با توجه به گستردگی آنها, موارد فوق را درج کرده ایم.

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه بیشتر برای لوله کشی آب سرد و گرم و ساخت گلخانه و سازه های صنعتی به کار میروند.در حال حاضر که  لوله های پلاستیکی وپلیمری بخش مهمی از کار لوله کشی آب مصرفی و آبرسانی را انجام میدهند, لوله های گالوانیزه اغلب در لوله کشی آبرسانی و رایزر اصلی آب مصرفی و بهداشتی استفاده میشوند.

به دلیل اینکه به خصوص در قطرهای بالا, لوله های پلیمری استحکام و دبی لازم را برای تحمل فشار آب و قرار گرفتن در مسیر لوله کشی آب را نداشته و به خصوص در لوله کشی آب گرم مصرفی دچار انبساط طولی میشوند, لوله کشی گالوانیزه هنوز هم بهترین راهکار برای اجرای لوله کشی آب مصرفی در لاین های اصلی تاسیسات مکانیکی محسوب میشوند. به خصوص اینکه در سایزبندی بالا, لوله های تک لایه و پنج لایه دارای اتصالات بسیار گران قیمت با اجرای مشکل هستند.

در صورت نیاز به قیمت های روز و آشنایی دقیق با سایز وزن ها و موجود بودن آنها در انبار با پایپ بازار نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه تهران تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری