سرویس و تعمیر کولر مطهری

سرویس و تعمیر کولر مطهری

Category : سرویس کولر

تعمیر کولر مطهری

خدمات نصب, سرویس و تعمیر کولر مطهری شبانه روزی.

تلفن: 09129750376-22537778 بدون تعطیلی.

نصب, ساخت پایه, سیم کشی و لوله کشی کولر آبی, سرویس و راه اندازی کولر آبی, روغن کاری , شسشو و نظافت کولر آبی, عیب یابی و رفع عیب کولر , نصب, تعویض و تعمیر موتور کولر, واترپمپ آب کولر, یاتاقان, کفی , تسمه , برزنت, پولی, فلکه , شفت ,پروانه حلزونی , شناور و دیگر قطعات به همراه سرویس و تعمیر کولر مطهری و محدوده اطراف.

سرویس و تعمیر کولر مطهری

سرویس کولر مطهری

سرویس کولر هم موجب افزایش راندمان کولر آبی شده و هم طول عمر کولر آبی و متعلقات آن را افزایش میدهد. نظافت , روغن کاری , تعویض پوشال و عیب یابی از اصول سرویس کولر آبی است.

کولر های آبی معمولا در پشت بام ساختمان ها قرار دارند. تابش نور خورشید به بدنه کولر آبی باعث گرم شدن بدنه و کولر آبی شده و کارایی آن را کم میکند.

نصب سایه بان کولر برای جلوگیری از اشعه نور خورشید و گرم شدن کولر موثر میباشد.تمیز کردن کولر و زدودن آلودگیها و گردوخاک کولر آبی فرمانیه از مهمترین کارها در سرویس کولر است.

خود کولر ابی ممکن است پس از چند سال گارکرد مقداری جابجا شود. این‌جابجایی عموما به‌ علت فشار به   موتور کولر به بدنه آن صورت میگیرد.

اگر دهانه خروجی کولر با کانال کشی ساختمان بر اثر این جابجایی منحرف شود, کارایی کولر کاهش پیدا میکند. بنابراین یکی از موثرترین فاکتور در میزان راندمان کولر های آبی انتقال مناسب باد کولر به کانال میباشد.

اتصال بین خروجی کولر و ورودی کانال کشی ساختمان توسط برزنت کولر انجام میشود. در موقع نصب برزنت باید طوری نصب شود که هیچ هدر رفت در باد کولر مشاهده نشود. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر آبی مطهری

از جمله خدمات مهم تاسیساتی در خیابان تخت طاووس در فصول گرم سال عیب یابی و تعمیر کولر آبی مطهری است. خنک نبودن باد کولر, کاهش شدت باد کولر و خاموش شدن و روشن نشدن کولر آبی از جمله موارد رایج خرابی کولر آبی است.

نشتی از شلنگ کولر با تعویض شلنگ, شیر یا مهره کولر رفع میشود. رگلاژ نبودن شناور نیز ممکن است باعث سرریز آب از کفی کولر شده و در صورت سوراخ بودن کفی کولر نیز بایستی کفی کولر تعویض یا ترمیم شود.

خنک نبودن باد کولر, از کار افتادن یا خاموش شدن کولر و یا وجود سر و صدا یا بوی بد از موارد نیاز به کارشناسی هستند.

خنک نبودن باد کولر ممکن است به دلیل خرابی پمپ آب کولر, گرفتگی لوله و اتصالات آبرسان پوشال و یا عدم وجود آب در کفی کولر باشند. در صورتیکه آب در تشتک کولر باشد و پوشال ها خیس نباشند , احتمالا پمپ یا کلید آن خراب شده و یا لوله های آبرسان دچار گرفتگی شده باشند.

در صورتیکه آب در کفی کولر نباشد, یا شیر کولر خراب است و یا شناور دچار مشکل شده است.

در صورتیکه کولر ناگهان از کار بیفتد, اگر با بوی سوختگی همراه باشد, حتما سیم پیچی موتور کولر سوخته یا به ندرت احتمال دارد, سیم کشی ساختمان دچار مشکل شده باشد. البته در برخی موارد احتمال دارد که سوختگی سیم پیچی بدون بوی سوختگی همراه باشد و یا شما آنرا احساس نکنید. علت کار نکردن دور کند کولر آبی هم احتمالا به خرابی سیم پیچ راه انداز کولر مربوط است که بایستی با باز کردن و بررسی آن در کارگاه سیم پیچی بفهمیم.

در برخی موارد نیز پاره شدن تسمه یا از جای در آمدن پولی کولر موجب میشود که کار انتقال نیرو به انجام نشود.

سر و صدای کولر نیز معمولا به دلیل خراب بودن یاتاقان یا لق بودن پایه دینام کولر است. ما در سرویس و تعمیر کولر آبی شرق تهران توصیه میکنیم که همه موارد فوق به خصوص سر و صدای یاتاقان را جدی بگیرید و سریعا نسبت به تعویض یاتاقان عمل کنید, چرا که ممکن است موجب فشار به موتور کولر و  گیرپاژ کردن موتور کولر شود.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر کولر پونک با تاسیسات شبانه روزی پایپ سرویس تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری