بهترین سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک شبانه روزی

  • 0

بهترین سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک شبانه روزی

تعمیرکار پکیج پونک

در پایپ سرویس با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج پونک آشنا شوید.

نصب, لوله کشی, سرویس, عیب یابی و تعمیر پکیج پونک, چهار دیواری, اشرفی اصفهانی,بوستان, آقابزرگی,مخبری,عدل و مناطق محدوده. خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور رادیاتور, بوتان,لورچ, گلدیران, ایساتیس, آریستون,بوش,وایلانت,فرولی, ایمرگاس , استانبول و دیگر برندهای داخلی و خارجی

رسوب زدایی و اسید شویی پکیج, سرویس دوره ای و کامل پکیج شوفاژ دیواری, نصب شوفاژ, هواگیری و رفع نشتی رادیاتور شوفاژ,یافتن عیب و ایراد و خطاهای و تعمیرات پکیج در پونک, درست کردن افت بار پکیج, رفع مشکل سرد شدن آب گرم مصرفی و رادیاتور, سرویس کلی و راه اندازی پکیج دیواری, رفع آبریزی پکیج,رفع علت گرم نشدن یکی از رادیاتورهای پکیج,  رفع سر و صدای پکیج با حضور فوری سرویس کار حرفه ای و تعمیرکار پکیج پونک و محدوده اطراف شبانه روزی.

تعمیرکار پکیج پونک

ویژگی های یک تعمیرکار پکیج پونک

یک تعمیرکار ماهر در گام نخست بایستی با حسن نیت و منصفانه کار خود را انجام دهد. در کنار خصوصیات اخلاقی خوب بایستی مهارت و تسلط فنی در کار داشته باشد و اولا عیب یابی صحیح و مطیمنی از کار داشته باشد و در ضمن در صورتی که از کاری اطمینان ندارد, انجام ندهد, البته ممکن است که در برخی مواقع حتی با وجود تسلط خطاهایی از سوی بهترین تعمیرکار پکیج نیز رخ دهد, اما با این حال بایستی توجه داشت که تجربه باعث به حداقل رسیدن این اشتباهات میشود.

کاهش هزینه های مشتری به شرطی یک ویژگی مثبت محسوب میشود که در طی مدت کوتاهی خرابی تکرار نشود. به همین دلیل در صورتیکه قطعه ای معیوب است,بایستی فورا تعویض یا تعمیر شود. همراه داشتن وسایل پرمصرف مانند شلنگ و NTC و ارینگ های مصرفی پکیج از ضروریات یک تعمیرکار پکیج در پونک محسوب میشود.

تعمیرات پکیج در پونک

مهمترین بخش تعمیرات پکیج در پونک بعد از عیب یابی, رسوب زدایی و اسید شویی پکیج یا به عبارتی سرویس کامل پکیج دیواری است. برای تعمیر شوفاژ دیواری بایستی, پکیج جرم گرفتگی زیادی نداشته باشد, چرا که در این صورت پکیج به طور مکرر خراب میشود.

به طور کلی به دلیل وجود املاح در آب شهری با وجود نصب فیلترها و صافی های فیزیکی و الکترومغاطینسی باز هم در مسیر جریان آب گرم همواره مقداری رسوبات در قطعات مختلف پکیج ته نشین شده و این رسوبات به تدریج لایه هایی سخت و ضخیم روی لوازم پکیج ایجاد میکنند.

این جرم گرفتگی بیشترین اثر خود را بر روی مبدل های پکیج گذاشته و تبادل حرارتی پکیج را کاهش داده و حتی فشار آب گرم مصرفی را کم میکند. با کاهش سرعت سیرکولاسیون درون پکیج سرعت جرم گرفتگی بیشتر شده و بعد از مدتی آب گرم مصرفی ولرم شده یا فشار آن کم شده و در فصل زمستان نیز رادیاتورها سرد میشوند. بعد از مدتی ممکن است پکیج از کارافتاده و حتی باعث سوراخ شدن مبدل پکیج و آسیب به لوازم دیگر پکیج شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان پونک

اگر درخواست سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک با مارک ایران رادیاتور , بوتان یا هر دیگر پکیجها نیاز به کمکن داشتید , میتوانید با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

به دلیل مهارت سرویسکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای کارکرد یکسانی هستند, تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در پونک در مارکهای مختلفی محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به سرویس و راه اندازی برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم.

سرویس پکیج شوفاژ دیواری پونک

در این بخش به صورت خلاصه نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است, را بررسی میکنیم.

اسیدشویی مبدل پکیج دیواری یک عمل متداول برای تعمیرکار پکیج پونک محسوب شده,دوره ای بوده و بخشی از سرویسهای دوره ای در تعمیر پکیج به حساب می آید. اسیدشویی پکیج هر 2 یا 3 سال یک دفعه با ملاحظه  سختی آب شهری و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. برای این کار نیاز  به یک پمپ ویژه اسیدشویی برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید,  از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

اگر که برای تعمیر پکیج شوفاژ دیواری با مارک ایران رادیاتور , بوتان یا هر دیگر پکیجها نیاز به کمکن داشتید , میتوانید با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

به علت تبحر سرویسکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای ساختار همانندی هستند, تعمیر پکیج دیواری در پونک در برندهای گوناگون محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به سرویس و راه اندازی برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم.

در این بخش به صورت خلاصه نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است, را بررسی میکنیم.

اسیدشویی پکیج دیواری یک عمل متداول و دوره ای بوده و بخشی از سرویسهای دوره ای در تعمیر پکیج محسوب میشود. اسیدشویی پکیج هر 2 یا 3 سال یک دفعه با ملاحظه  سختی آب شهری و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. برای این کار نیاز  به یک پمپ ویژه اسیدشویی برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید,  از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

برخی از ایرادات مانند علت گرم نشدن پایین رادیاتور نیز میتواند به دلیل کثیف بودن رادیاتور شوفاژ باشد که بایستی را شستشوی و رسوب زدایی شوفاژ این مشکل را رفع نمود.

عیب یابی پکیج دیواری

سرد شدن یا کاهش فشار آب گرم مصرفی, گرم نشدن شوفاژ, نشتی از رادیاتور و  حوله خشک کن حمام, نشتی از زیر پکیج و شلنگهای پکیج, سر و صدای تق تق پکیج , خاموش شدن مکرر پکیج, روشن نشدن پکیج , افت بار پکیج از جمله ایرداتی هستند که در بیشتر پکیج های خراب دیده میشوند. همانطور که گفته شد, بخشی از این خرابی های مربوط به جرم گرفتگی پکیج است که البته بایستی یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک با بررسی و آزمون و خطا, این موارد را بررسی کند.

اما بسیاری از قطعات پکیج مانند NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر پرکن, منبع انبساط, برد کنترل, شیر سه راهی موتوری, ترموستات حد, حسکر دود, دودکش دیگر لوازم پکیج نیز در عملکرد پکیج موثر بوده و ممکن است خرابی و معیوب بودن آنها باعث شود که پکیج دچار اخلال در کارکرد شود.

قطع شدن برق, گرفتگی مسیر لوله , افت فشار آب و گاز پکیج یا گرفتگی دودکش پکیج نیز در برخی موارد موجب از کار افتادن پکیج میشود. افت فشار گاز در اوج سرمای زمستان و افت فشار آب در تابستان بیشتر اتفاق میفتد. وجود نقص در دودکش نیز پکیج را از  کار می اندازد. نشتی از لوله کشی , رادیاتور یا شیر رادیاتور حتی به میزان کم هم موجب افت بار داخلی پکیج شده و دایما پکیج را خاموش میکند. این مورد بایستی با رفع نشتی درست شود.

جهت نصب, سرویس, راه اندازی, عیب یابی, درخواست سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری در محدوده پونک با ما تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری