سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران ایران رادیاتور بوتان

  • 0

سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران ایران رادیاتور بوتان

تعمیرکار پکیج مرزداران

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران شبانه روزی.

نصب, لوله کشی, سرویس, عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری مرزداران, شهرک پاس فرهنگیان, آزمایش, گلبرگ, اطاعتی و محدوده اطراف 24 ساعته.

رسوب زدایی و اسید شویی پکیج, سرویس اساسی و کامل پکیج شوفاژ دیواری, نصب رادیاتور, هواگیری و رفع نشتی رادیاتور شوفاژ, رفع افت بار پکیج, رفع عیب سرد شدن آب گرم مصرفی و رادیاتور, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج دیواری, رفع نشتی پکیج, رفع سر و صدای پکیج با حضور فوری سرویس کار ماهر و تعمیرکار پکیج مرزداران.

تعمیرکار پکیج مرزداران

سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران

یک تعمیرکار ماهر در گام نخست بایستی با حسن نیت و منصفانه کار خود را انجام دهد. در کنار خصوصیات اخلاقی خوب بایستی مهارت و تسلط فنی در کار داشته باشد و اولا عیب یابی صحیح و مطیمنی از کار داشته باشد و در ضمن در صورتی که از کاری اطمینان ندارد, انجام ندهد, البته ممکن است که در برخی مواقع حتی با وجود تسلط خطاهایی از سوی بهترین تعمیرکار پکیج نیز رخ دهد, اما با این حال بایستی توجه داشت که تجربه باعث به حداقل رسیدن این اشتباهات میشود.

صرفه جویی در مخارج هزینه تعمیر پکیج در صورتی یک حسن تلقی میشود که, در طی مدت کوتاهی خرابی تکرار نشود. به همین دلیل در صورتیکه قطعه ای معیوب است,بایستی فورا تعویض یا تعمیر شود. همراه داشتن وسایل پرمصرف مانند شلنگ و NTC و ارینگ های مصرفی پکیج از ضروریات یک تعمیرکار پکیج در مرزداران محسوب میشود.

سرویس پکیج مرزداران

در این بخش به صورت خلاصه نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است, را بررسی میکنیم.

اسیدشویی مبدل پکیج دیواری یک عمل متداول برای تعمیرکار پکیج محسوب شده,دوره ای بوده و بخشی از سرویسهای دوره ای در تعمیر پکیج به حساب می آید. اسیدشویی پکیج هر 2 یا 3 سال یک دفعه با ملاحظه  سختی آب شهری و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. برای این کار نیاز  به یک پمپ ویژه اسیدشویی برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید,  از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

اسید شویی پکیج با پمپ کولر, پمپ های مخصوص یا به صورت دستی از روش های رسوب زدایی مبدل پکیج محسوب میشوند.

اگر که برای تعمیر پکیج شوفاژ دیواری با مارک ایران رادیاتور , بوتان یا هر دیگر پکیجها نیاز به کمکن داشتید , میتوانید با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج مرزداران درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

تعمیرات پکیج مرزداران

ولرم بودن یا کاهش فشار آب گرم مصرفی, سرد شدن رادیاتورها, نشتی از رادیاتور و  حوله خشک کن حمام, نشتی از زیر پکیج و شلنگهای پکیج, سر و صدای تق تق پکیج , خاموش شدن مکرر پکیج, روشن نشدن پکیج , افت بار پکیج از جمله ایرداتی هستند که در بیشتر پکیج های خراب دیده میشوند. همانطور که گفته شد, بخشی از این خرابی های مربوط به جرم گرفتگی پکیج است که البته بایستی یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران با حضور در محل , این موارد را بررسی کند.

اما عمده لوازم  پکیج مانند NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر پرکن, منبع انبساط, برد کنترل, شیر سه راهی موتوری, ترموستات حد, حسکر دود,لوله و اتصالات, دودکش دیگر لوازم پکیج نیز در عملکرد پکیج موثر بوده و ممکن است خرابی و معیوب بودن آنها باعث شود که پکیج دچار اخلال در کارکرد شود.

افت فشار آب و گاز پکیج یا گرفتگی دودکش پکیج نیز در برخی موارد موجب خرابی پکیج میشود. افت فشار گاز در فصل زمستان و افت فشار آب در تابستان بیشتر حادث میشوند. عیب و ایراد در دودکش نیز پکیج را از  کار می اندازد. نشتی از لوله کشی , رادیاتور یا شیر رادیاتور حتی به میزان کم هم موجب افت بار داخلی پکیج شده و مکررا پکیج را خاموش میکند. این مورد بایستی با رفع نشتی درست شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مرزداران

خدمات تاسیساتی پایپ سرویس یکی از موسسه هایی است که به شکل شبانه روزی دارای سرویس کار و تعمیرکار پکیج مرزداران آماده برای اعزام به منطقه مرزداران میباشند. خدمات ما علاوه بر ارایه خدمات به سایر برندهای پکیج اعزام تعمیرکار دوره دیده در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارکهای پکیج ایران و خارجی است.

نمایندگی پکیج بوتان مرزداران

هرچند که فرق زیادی در تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان و دیگر برندهای داخلی و خارجی وجود نداشته اما به دلیل اینکه این پکیج ها نسبتا مشهور طرفداران بسیاری را در بین برندهای مورد استفاده دارند , تهیه و خرید قطعات آنها راحت تر بوده و  سرویس پکیج های فوق را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند . اما در مورد رویه  کارکرد , استفاده و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ تفاوت عمده ای وجود ندارد.

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان مرزداران درخواست نمایید.

عیب یابی پکیج دیواری

سرد شدن یا کاهش فشار آب گرم مصرفی, گرم نشدن شوفاژ, نشتی از رادیاتور و  حوله خشک کن حمام, نشتی از زیر پکیج و شلنگهای پکیج, سر و صدای تق تق پکیج , خاموش شدن مکرر پکیج, روشن نشدن پکیج , افت بار پکیج از جمله ایرداتی هستند که در بیشتر پکیج های خراب دیده میشوند. همانطور که گفته شد, بخشی از این خرابی های مربوط به جرم گرفتگی پکیج است که البته بایستی یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک با بررسی و آزمون و خطا, این موارد را بررسی کند.

اما بسیاری از قطعات پکیج مانند NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر پرکن, منبع انبساط, برد کنترل, شیر سه راهی موتوری, ترموستات حد, حسکر دود, دودکش دیگر لوازم پکیج نیز در عملکرد پکیج موثر بوده و ممکن است خرابی و معیوب بودن آنها باعث شود که پکیج دچار اخلال در کارکرد شود.

قطع شدن برق, گرفتگی مسیر لوله , افت فشار آب و گاز پکیج یا گرفتگی دودکش پکیج نیز در برخی موارد موجب از کار افتادن پکیج میشود. افت فشار گاز در اوج سرمای زمستان و افت فشار آب در تابستان بیشتر اتفاق میفتد. وجود نقص در دودکش نیز پکیج را از  کار می اندازد. نشتی از لوله کشی , رادیاتور یا شیر رادیاتور حتی به میزان کم هم موجب افت بار داخلی پکیج شده و دایما پکیج را خاموش میکند. این مورد بایستی با رفع نشتی درست شود.

جهت نصب, سرویس, راه اندازی, عیب یابی, درخواست سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری در محدوده مرزداران با ما تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری