نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

پایپ سرویس نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد, میدان کاج ,سرو, بوستان,کتاب,بوعلی, مخابرات, بهرود, شهرک فراز, فرحزادی و محدوده اطراف.

تلفن : 09129750376-22537778 شبانه روزی, بدون تعطیلی.

لوله کشی و نصب پکیج شوفاژ دیواری, عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور ,بوتان و کلیه برندهای پکیج ایرانی, رسوب زادیی و اسیدشویی مبدل پکیج,سرویس دوره ای پکیج, رفع نشتی پکیج , رفع عیب علت خاموش شدن و راه اندازی پکیج دیواری , سرویس تابستانی و زمستانی پکیج و کلیه خدمات پکیج با نمایندگی تعمیرات  پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد 24 ساعته.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر شوفاژ دیواری پکیج و رادیاتور ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

پایپ سرویس  نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در سعادت آباد بوده و علاوه بر عیب یابی و تعمیرات اقدام به تامین قطعات پکیج به صورت شبانه روزی میکند. سرویس پکیج به صورت دوره ای علاوه بر بهبود عملکرد پکیج, موجب کاهش تعداد و میزان خرابی ها و حتی کاهش مصرف گاز و برق میشود. هر دستگاهی برای بهینه سازی عملکرد نیاز به سرویس دوره ای داشته و پکیج نیز از این امر مستثنی نیست. گرما و آب دو عنصری هستند که به مرور باعث جرم گرفتگی اجزا مختلف پکیج شده و این مساله موجب میشود که به تدریج کارکرد پکیج مختل شود. از این رو یکی از سرویس هایی که هر چند سال یکبار برای پکیج لازم است, اسیدشویی پکیج و شستشوی دیگر قطعات پکیج است.

راه اندازی پکیج سعادت آباد

برای راه اندازی و تنظیم پکیج بعد از متصل کردن آب, برق و گاز مراحل زیر را انجام میدهیم.

  • شیر آب ورودی آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید .
  • شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودن دوشاخه برق اطمینان حاصل کنید .
  • سیستم آب مصرفی را با بازکردن شیر آب گرم هواگیری نمایید .
  • پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار

البته مورد آخر برای راه اندازی شوفاژ در زمستان بوده و در فصول گرم سال, رادیاتورها خاموش و مدار گرمایش از کار میفتد.

بعد از انجام کارهای فوق پکیج دیواری آماده استفاده بوده و در اغلب برندهای خارجی و داخلی نحوه راه اندازی شامل مراحل فوق میشود. در صورتیکه پکیج شما روشن نشده باشد ممکن است یکی از فاکتورهای اولیه یعنی گاز , آب و برق  دچار مشکل یا کاهش فشار باشند.

در صورتیکه از عدم وجود مشکل در 3 پارامتر بالا مطمین شدید. بایستی به دفترچه راهنمای راه اندازی پکیج برندهای مختلف مراجعه نمایید. با وجود این اشکالات زیر را نیز میتواند در مواقع روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور بررسی کنید.

تعمیر پکیج سعادت آباد

ما در نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد ابتدا عیب یابی را انجام داده, سپس اقدام به تعمیر پکیج سعادت آباد میکنیم.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو رسوب زدایی مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در مدلهای 28 و 24 FF به شکل زیر است. پنل کاربری مدلهای فوق الذکر به شکل بالاست و میتوانید به صورت آموزش تصویری راه اندازی پکیج ایران رادیاتور را مشاهده نمایید.

1- مانومتر یا فشارسنج پکیج دیواری که فشار مدار گرمایش را نمایش می دهد.

2- پیچ تنظیم یا ترموستات دمای آب مصرفی (با نشان شیر آب)

3- پیچ تنظیم یا ترموستات تنظیمات دمای رادیاتور شوفاژ (با نشان رادیاتور)

4- صفحه  دیجیتال (نشانگر کد خطا، دمای پکیج و دیگر مشخصات عملکردی)

5- کلید نشان دهنده حالت پکیج  به ترتیب از راست به چپ، حالت تابستانه (علامت آفتاب)، وضعیت خاموش (عدد صفر)، حالت زمستانه (برف) و حالت RESET یا راه اندازی مجدد و در صورت عدم روشن شدن دستگاه با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در سعادت آباد پایپ سرویس تماس بگیرید.

عیب یابی پکیج سعادت آباد

احتمال دارد در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در ادامه به تعدادی از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

استارت همراه با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

یکی از خرابی های رایج پکیج, افت بار فشار پکیج است که به دلیل نشتی از رادیاتورها و یا لوله کشی مدار گرمایش رخ میدهد. رفع نشتی شوفاژ و شیرهای رادیاتور برای رفع این مساله باید انجام شده و این خدمات نیز در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد انجام میشود.

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج شوفاژ

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود.

در صورت خرابی با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد تماس بگیرید.

 


Leave a Reply

تماس فوری