اصلی ترین نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران+لیست قیمت

  • 0

اصلی ترین نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران+لیست قیمت

نمایندگی پوش فیت پلیران

پایپ سرویس نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران با بیشترین تخفیف لیست قیمت پلی ران روی پوش فیت سایلنت, پوش فیت پروتکت, پوش فیت جنرال سایلنت و پلی اتیلن پلی ران.

لوله کشی و تاسیسات یکی از مهمترین موارد در ساختمان محسوب میشود که علاوه بر کیفیت استفاده و ایجاد رفاه میتواند باعث افزایش طول عمر ساختمان شود. از آنجا که در بین انواع لوله کشی ساختمان, اصلی ترین قسمت , لوله کشی فاضلاب است, به کارگیری بهترین نوع متریال در فاضلاب کشی, تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و عمر بنا دارد. در حال حاضر مدرن ترین نوع لوله کشی فاضلاب با لوله های پوش فیت انجام  میشود.

لوله اتصالات پوش فیت پلی ران به عنوان قدیمی ترین و با کیفیت ترین محصول پوش فیت در داخل با استفاده از تکنولوژی و بومی سازی فناوری توانسته به بهترین برند لوله پوش فیت و فاضلاب در ایران و حتی خاورمیانه تبدیل شود. برای دریافت لیست قیمت پوش فیت پلیران و کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران تماس بگیرید.

لطفا بخوانید:  لوازم مورد نیاز گرمایش از کف

نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

از جمله ویژگی های خرید پوش فیت پلی ران از نمایندگی, علاوه بر اصالت کالا و تنوع محصولات مختلف میتوان به دریافت تخفیف هایی اشاره کرد که به نسبت میزان خرید تا حدود 25 درصد به فاکتورهای کلی ارایه میشود. برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور میتوانید با ارسال لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز لوله و اتصالات پوش فیت پلیران و دیگر برندها در عرض کمتر از 30 دقیقه پیش فاکتور را دریافت کرده و راجع به خرید تصمیم گیری کنید. بیشترین تخفیف لیست قیمت پوش فیت پلی ران را از نمایندگی پوش فیت پلیران بخواهید.

قیمت لوله پلیکا سمنان

لیست قیمت پوش فیت پلیران

لوله اتصالات پوش فیت پلی ران به دلیل تنوع زیادی که در سایزبندی لوله و اتصالات دارند, در لیست قیمت واحد گنجانده شده اند. پوش فیت پلی ران در 3 مدل پوش فیت سایلنت,پوش فیت جنرال سایلنت و پوش فیت پروتکت تولید میشوند. لیست قیمت پوش فیت پلیران در یک جدول همراه با قیمت هر لوله و اتصالات, کد بندی هر اتصال به صورت یونیک و تعداد در  بسته توسط نمایندگی پلیران مشخص شده است.

از آنجا که قیمت پوش فیت سایلنت,جنرال و پروتکت متمایز بوده و قیمت پوش فیت سایلنت(کم صدا) نسبت به پوش فیت پروتکت(نسوز) گران تر است, لیست قیمت پوش فیت پلیران از هر مدل به صورت مجزا تهیه و منتشر میشود. در ادامه اصلی ترین اقلام لوله و اتصالات پلی ران را که سایز 40 تا سایز 160 تولید میشوند, مشاهده میکنید.

  • لوله یکسر سوکت از 50 سانتیمتری تا 3 متری
  • لوله دوسر سوکت از نیم متری تا 3 متری
  • سراه 45 درجه
  • سراه 87 درجه
  • سراه تبدیلی 45 درجه
  • سراه تبدیل 87 درجه
  • زانو 87 درجه 
  • زانو 67 درجه
  • زانو 45 درجه
  • زانو 15 درجه
  • تبدیل پوشفیت پلیران
  • سه راه بازدید
  • سیفون با علمک کوتاه و بلند
  • عصایی پشت بام
  • چهاراه 67 درجه پوشفیت پلیران
  • بست روکش دار پوش فیت در سایزهای مختلف
  • دستگاه برش
  • استاپر برای تست لوله
  • رایزر سیفون 
  • بوشن پوشفیت پلیران

محصولات پلی ران

از دیگر محصولات پلی ران به غیر از لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی که در سه نوع تولید میشوند, میتوان به لوله خرطومی پلی ران,  لوله اتصالات پلی اتیلن پیچی پلی ران, لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی جوشی پلی ران و دیگر تجهیزات کشاورزی اشاره نمود,که برای خرید آنها میتوانید به نمایندگی پوش فیت پلیران در بازار تهران مراجعه کنید.

خصوصیات لوله اتصالات پلیران

برای اطمینان خرید از لحاظ اصالت کالا و همچنین خرید با قیمت مناسب بهتر است از نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران استعلام قیمت بگیرید. از خصوصیات منحصر به فرد پوشفیت پلیران میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1) استحکام بالا در برابر ضربات فیزیکی و تنش حتی در دمای زیرصفر

2) قابلیت استفاده در دماهای مختلف از درجه حرارت منفی تا 95 درجه سانتیگراد

3) حفظ خصوصیات استحکامی و آب بندی در شرایط متفاوت آب و هوایی

4) استحکام در برابر محلولهای شیمیایی اسیدی و قلیایی در انطباق با ISO 10358

5) حمل و نقل سریع و راحت

6) انعطاف برای ایجاد اتصال سیستم انطباق پذیر

7) استحکام حلقوی بالا، قابلیت نصب دفنی دارای گواهینامه BD

8) الاستیسیته  و مقاوم در برابر فشارهای فیزیکی شدید

9) تولید لوله اتصالات در سایزبندی از قطر 50 تا 200 میلیمتر

10) افزایش ایمنی در شرایط حریق طبق استاندارد DIN 4102-B1

11) کاهش صدا تا 19 دسی بل در پوش فیت پروتکت و تا 10 دسی بل در پوشفیت سایلنت

12) اتصال و آب بندی آسان و بی دردسر لوله واتصالات بدون نیاز به چسب

13) استکام لازم در برابر سقوط فاضلاب و جایگزین مناسبی برای چدن

14) اجرای راحت و استاندارد ونت و فول ونت در لوله کشی فاضلاب ساختمان

کارخانه پوش فیت پلی ران

کارخانه پلیران در سال 1352 با هدف ایجاد تحول در فناوری ساخت لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی ایران نهاده شد. امروز پس از گذشت نیم قرن، پلی ران با 4 بخش تولیدی مدرن در منطقه خرمدشت تهران به عنوان بزرگترین و شناخته شده ترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان واحدی تولید برت و نوآور در بخش صنعت آبیاری و ساختمانی ، همواره این افتخار را داشته است تا در تمامی پروژه های بزرگ داخلی و خارجی در سطح کشور و منطقه حضوری قوی داشته باشد و با تعهد به کیفیت و نوآوری و با اعتماد به سابقه ی درخشان خود ، نامی قابل اطمینان در این عرصه باشد.

این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه بالای کارشناسان ایرانی و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا ، همواره نقشی مهم در عرصه تولید ملی ایفا کرده و با این پشتوانه محصولاتی درجه یک و قابل رقابت با برترین های دنیا عرضه کرده است و با افتخار این محصولات درکشورهای منطقه یورو از جمله آلمان و کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گرفته است.

در بخش آبیاری و کشاورزی ، پلی ران با هدف مشارکت فعال برای مقابله با بحران کم آبی ، با استراتژی مدیریت آب ، صرفه جویی سیستماتیک، بهبود بهروری آبیاری و نیز تلاش برای دور نگاه داشتن منابع آب از آلودگی و تخریب، اقدام به ارائه روش ها، سیستم ها ، محصولات و راه حل های نوین آبیاری قطره ای بر اساس تکنولوژی روز دنیا نموده است.

در صنعت ساختمان، واحد تحقیقات و گسترش پلی ران که همواره تحولات و نوآوری های روز را در سطح جهانی زیر نظر دارد، در دهه 80 شمسی, تکنولوژی ساخت و تولید سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت را به ایران منتقل ساخت و آن را برای اولین بار به جامعه مهندسی و صنعت ساختمان کشور معرفی کرد و در ادامه, پایه گذار انقلابی بزرگ در این عرصه و پیشرفت شگرف این حوزه گردید.

امروزه سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پلی ران در سه نوع “ضدحریق” و سایلنت 10 و جنرال سایلنت طراحی با استانداردهای ملی و بین المللی تولید و عرضه می گردد.
توجه ویژه به اصلاح کیفیت محصولات، نوآوری در جهت پاسخ گویی نیازهای روز جامعه مهندسی و توسعه مستمر امکانات تولید در کنار بهره گیری از بهترین مواد اولیه و جدیدترین فناوری ها، پلی ران را در جایگاه تولیدکننده پیشرو انواع لوله و اتصالات پلیمری در ایران قرار داده است. نیم قرن تجربه تولید محصولات همراه با خدمات فنی و مهندسی کم نظیر و گسترده در زمینه مشاوره، طراحی، برآورد و نظارت پلی ران را تبدیل به انتخاب اول بزرگ ترین پروژه های ساختمانی و کشاورزی کشور کرده است.

کاتالوگ پلی ران

پوش فیت پروتکت یا کندسوز به گونه ای طراحی شده که از گسترش آتش سوزی و حریق جلوگیری میکند. در ساخت این نوع پوش فیت ها از مواد کندسوز یا پلیمرهای ترموست استفاده شده است. در پوش فیت سایلنت پلی ران میزان عبور صدا به حداقل آن یعنی 10 دسی بل میرسد و در پوش فیت جنرال سایلنت که جدیدترین محصول پوش فیت پلی ران محسوب میشود, ترکیبی از پوش فیت پروتکت و سایلنت بوده و هم ضد حریق بوده و هم نوعی پوش فیت بی صدا محسوب میشود.

برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با پایپ سرویس نمایندگی پلی ران در  تهران تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری