نمایندگی لوله و اتصالات

نمایندگی لوله و اتصالات

Category : پایپ سرویس

نمایندگی لوله و اتصالات

در این نوشته به معرفی چند نمایندگی لوله و اتصالات در زمینه های مختلف در تهران خواهیم پرداخت. در حال حاضر برای خرید لوله و اتصالات بهترین مرجع برای خرید از عمده فروشی هایی و نمایندگی لوله و اتصالات در تهران و برخی دیگر از شهرستانهاست و از آنجا که تهران مرکز پخش لوله و اتصالات است, اغلب فروشگاه ها و سازندگان ساختمان ها و کارخانجات صنعتی خرید لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی و دیگر لوازم تاسیساتی خود را از تهران انجام میدهند.

لوله اتصالات فلزی فولادی سیاه جوشی درزدار, API و مانیسمان, لوله و اتصالات گالوانیزه, لوله و اتصالات تک لایه پلیمری, لوله واتصالات پنج لایه, انواع شیرآلات بهداشتی ,ساختمانی و صنعتی, انواع تجهیزات و لوازم گرمایشی و سرمایشی, لوله و اتصالات آب سرد و گرم, پکیج و موتورخانه, لوله و اتصالات فاضلاب, لوله و اتصالات صنایع کشاورزی, مواد غذایی , پتروشیمی و دیگر صنایع مختلف, انواع فلنج, لرزه گیر و تجهیزات صنعتی, تجهیزات و لوازم گرمایش از کف, لوازم اطفای حریق و سیستم آتش نشانی, انواع بست و ساپورت و عایق های تاسیسات ساختمان و بسیاری از لوازم ریز و درشتی که از قلم افتاده اند, در زمره لوازم لوله و اتصالات و تاسیسات ساختمانی و صنعتی قرار میگیرند.

کلیه اقلام فوق دارای برندهای مختلفی داخلی و خارجی هستند که البته ممکن است در برخی موارد فقط نمونه های خارجی و یا داخلی وجود داشته باشند. بعضی از کارخانجات داخلی ممکن است به دلیل کیفیت و قیمت خوب مانع از وارد شدن نمونه های  خارجی را داشته باشند و ممکن است بعضا کیفیت یا عدم تولید نمونه داخلی مصرف کننده و بازار را به سمت مصرف تولیدات خارجی سوق داده باشد.

نمایندگی لوله و اتصالات تهران

برندهای نمایندگی لوله و اتصالات

همانطور که گفتیم تنوع محصولات باعث شده است که برای خرید محصولات مختلف لوله و اتصالات بایستی یک آشنایی نسبی با  برندهای مختلف داشته باشیم.

در زمینه لوله های فلزی لوله گالوانیزه ساوه و سپنتا حرف اول را در بازار ایران میزنند. در زمینه لوله های درزدار سیاه لوله های سپاهان , سپنتا و کچو معروف هستند که البته لوله های ای پی آی که نوع لوله درزدار قوی تر محسوب شده, تولیدات ایرانی سپاهان و سپنتا بی رقیب هستند.

لوله مانیسمان در ایران فقط در کارخانه اهواز تولید شده و لوله های چینی و اروپایی با آن رقابت میکنند. اتصالات مانیسمان نیز هم از نوع وارداتی مانند بنکن داشته و هم تولیدات داخلی مانند میثاق, امین, دلتا و جوش ایران تولید کننده آنها هستند. شرکت های داخلی دیگری هم در کنار برندهای داخلی بالا تولید کننده اتصالات درزدار جوشی هستند.

اتصالات گالوانیزه خارجی با برندهای مک , توپی برزیل و دیگر برندهای چینی بوده و انواع ایرانی آنها با کیفیت کمابیش قابل قبول تولید میشوند.

شیرآلات برنجی و شیر فلکه های برنجی کیز ایران, کیسان , ایران شیر از برندهای ایرانی و شیر فلکه و شیرآلات برنجی سیم ایتالیا و کیتز ژاپن مارکهای خارجی هستند.

لوازم موتورخانه به جز برخی پمپ ها اغلب در ایران تولید شده و دیگ شوفاژ کار , مشعل ایران رادیاتور, منابع کویل و دوجداره در داخل تولید میشوند. پمپ های آبرسانی نیز با برند پنتاکس و انواع چینی در کنار پمپ آب موتوژن , الکتروژن, دیزل ساز موارد داخلی هستند.

لوله اتصالات تک لایه لوله آذین؛ یزدبسپار, بیست بسپار, نیک بسپار و … برندهای داخلی تقریبا بدون رقیب خارجی و لوله و اتصالات نمایندگی نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ, ایزی پایب, بهتراشان, جی پایپ از برندهای لوله پنج لایه هستند.

لوله پلیکا فاضلابی گلپایگان پی جی , پارس پلاست زنده رود, یاس سمنان از برندهای لوله پلیکا بوده و لوله پوش فیت پلی ران, سوپردرین و نیوفلکس از بازرترین برندهای داخلی بوده و تقریبا بدون رقیب هستند.

نمایندگی لوله و اتصالات در تهران

در ادامه به برخی ازفروشگاه هایی که به ضورت بازر اقدام به پخش اغلب یا بخش عمده ای از تجهیزات تاسیساتی و لوله اتصالات در تهران و ارسال به کل کشور میکنند, پرداخته و امیدواریم که برای خرید لوله و اتصالات در اقصی نقاط کشور به شما کمک شود.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار واقع در چهار راه گلوبندک خیابان خیام که از قدیمی ترین فروشگاه های عمده فروشی تاسیساتی در تهران است.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ تهران واقع در خیابان خیام شمالی نرسیده به پارک شهر و پایین تر از خیابان بهشت, روبروی دادگاه تجدید نظر نیز نسبتا سابقه زیادی در توزیع لوله واتصالات ساختمانی و صنعتی دارد.

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور واقع در خیابان بنی هاشم مجیدیه شمالی خیابان براداران محمودی که از پرفروش ترین های آذین لوله , نیوپایپ و سوپرپایپ محسوب میشود.

اخذ نمایندگی لوله و اتصالات

از آنجا که اخذ نمایندگی لوله و اتصالات برندهای مطرح شرایط مالی و اعتباری سنگینی نیاز دارد به کسانی که در سراسر ایران قصد راه اندازی فروشگاه لوله و اتصالات دارند, توصیه میشود ابتدا با گرفتن عاملیت و خرید از عمده فروشی و نمایندگی لوله و اتصالات کار خود را شروع کرده و بعد از برآورد قدرت اقدام به اخذ نمایندگی لوله و اتصالات نمایند.


Leave a Reply

تماس فوری