نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

فروشگاه پایپ سرویس نمایندگی شیر فلکه کیز ایران در تهران, توزیع کلیه محصولات کیز ایران به سراسر کشور به صورت عمده فروشی , با ارایه پیش فاکتور فوری همراه با تامین کلیه اقلام لوله اتصالات ساختمان و صنعتی.

یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز سیستم های لوله کشی و تاسیسات ساختمانی و صنعتی شیرفلکه و دیگر شیرآلات کنترلی هستند که کیفیت آنها نقش مهمی در افزیش کیفیت کل سیستم لوله کشی و تاسیسات دارند. باز و بسته کردن, کنترل شدت جریان آب و سایر سیالات, تصفیه فیزیکی, تعیین جهت عبور سیال و امکان نصب سایز تجهیزات از مواردی هستند که توسط شیرالات مختلفی انجام میشوند.

یکی از تولیدکندگان موفق و به نوعی مشهورترین تولیدکننده شیرآلات برنجی در ایران برند کیزایران است. کارخانه کیزایران در نزدیکی شهرتهران واقع شده و انواع شیرفلکه ها و دیگر محصولات برنجی را با کیفیت بالا تولید کرده و از این حیث بخش مهمی از بازار به این مارک درجه یک ایرانی تعلق دارد. کیفیت قابل رقابت با محصولاتی مانند شیر فلکه سیم ایتالیا و دیگر محصولات داخلی و خارجی و البته قیمت مناسب آن باعث شده که در حال حاضر نزدیک به نیمی از بازار فروش انواع شیر فلکه های برنجی به کیزایران اختصاص یابد.

نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

نمایندگی شیر فلکه کیز ایران در تهران

فروشگاه پایپ سرویس یکی از نمایندگی ها و عاملین فروش شرکت کیزایران است که دارای دو دفتر فروش در بازار تهران و شمال تهران قادر به تامین و فروش محصولات این برند و دیگر لوازم لوله اتصالات ایرانی است. از جمله محصولات پرفروش شرکت کیز ایران میتوان به شیر فلکه کشویی کیزایران از سایز 1/2 تا سایز 3 اینج اشاره کرد. اما به غیر از شیر فلکه کشویی, شیرفلکه سوزنی, شیر صافی, شیر یکطرفه دریچه ای , شیر یکطرفه فنری,شیر سوپاپی, شیر پکیجی یا شیرتوپی, شیر کلکتوری, شیر پیسوار, شیر ماشین لباسشویی و شیر آتش نشانی از تولیدات شرکت کیزایران هستند. یک دلیل موفقیت شیر فلکه کیزایران منطقی بودن قیمت آن نسبت به کیفیت آن بوده و در ضمن همواره سعی در شناخت نیاز بازار در زمینه محصولات برنجی نموده و اقدام به تولید و بومی سازی این محصولات به صورت درجه یک میکند.

لیست قیمت کیز ایران

لیست قیمت محصولات و شیر فلکه های کیزایران همواره به صورت رسمی از طرف شرکت منتشر شده و معیار خرید و فروش در بازار میباشد. در ادامه لیست قیمت کیز ایران را در یک فایل PDF مشاهده میکنید.

به صورت کلی محصولات فعلی در نمایندگی شیر فلکه کیز ایران به شرح زیر هستند.

:

سایز 1/2 اینچ 242000 تومان

سایز 3/4 اینچ 338800 تومان

سایز 1 اینچ 508200 تومان

سایز 1/4 1 اینچ 750000 تومان

سایز 1/2 1 اینچ 1043000 تومان

سایز 2 اینچ 1524600تومان

سایز 1/2 2 اینچ 2420000 تومان

سایز 3 اینچ 3380000 تومان

شیر یکطرفه دریچه ای برنجی کیز ایران:

سایز 1/2 اینچ

سایز 3/4 اینچ

سایز 1 اینچ

سایز 1,1/4 اینچ

سایز 1,1/2 اینچ

سایز 2 اینچ

شیر خودکارفنری برنجی کیز ایران:

سایز 1/2 اینچ

سایز 3/4 اینچ

سایز 1 اینچ

سایز 1,1/4 اینچ

سایز 1,1/2 اینچ

سایز 2 اینچ

شیر صافی برنجی کیز ایران:

سایز 1/2 اینچ

سایز 3/4 اینچ

سایز 1 اینچ

سایز 1,1/4 اینچ

سایز 1,1/2 اینچ

سایز 2 اینچ

شیر فلکه برنجی سوزنی کیز ایران:

سایز 1/2

سایز 3/4

سایز 1

سایز 1,1/4

سایز 1,1/2

سایز 2

شیر سوپاپی برنجی کیز ایران:

سایز 1/2

سایز 3/4

سایز 1

سایز 1,1/4

سایز 1,1/2

سایز 2

شیر کلکتوری رو پیچ برنجی کیز ایران:

سایز 1/2 اینچ

سایز 3/4 اینچ

سایز 1 اینچ

شیر کلکتوری تو پیچ برنجی کیز ایران:

سایز 1/2 اینچ

سایز 3/4 اینچ

سایز 1 اینچ

شیر کوپلی برنجی کیز ایران:

سایز 1/2*1/2 اینچ

سایز 16*1/2 اینچ

سایز 20*1/2 اینچ

شیر آتش نشانی

سایز 1,1/2 اینچ

کاربرد شیر فلکه و دیگر محصولات کیز ایران

هر یک از محصولات شیرآلات کیز ایران به شکل تخصصی در نقاط مختلفی از سیستم لوله کشی تاسیاست کاربرد دارند. به طور کلی جانمایی و نصب شیرآلات بایستی بر حسب نیاز انجام شود.

شیر فلکه های کشویی برای قطع و صل جریان آب و دیگر سیالات ,بیشترین کاربرد را در موتورخانه, شیر فلکه کنتور آب شهری, شیر فلکه های ورودی واحد برای لوله کشی آب و شوفاژ دارند. باز و بسته کردن و کم و زیاد کردن از وظایف شیر فلکه های کشویی است. جنس تنه و بالاتنه این نوع شیر فلکه همگی از فلز برنج است.

شیر فلکه های سوزنی معمولا برای کنترل جریان هوا و بخار کاربرد دارند. شیر یکطرفه دریچه ای و فنر برای جلوگیری از برگشت آب در لوله کشی آب سرد و گرم به کار میروند. شیر صافی معمولا ذرات ریز شن و ماسه موجود در لول کشی آب را تصفیه کرده و یک توری برای تمیز کردن آن وجود دارد.

در صورت نیاز به دریافت آخرین لیست قیمت و خرید با نمایندگی شیر فلکه کیز ایران تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری