تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران

تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران

تعمیر کولر آبی شبانه روزی

نصب, راه اندازی , سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران.

تلفن: 09129750376-22537778 سراسر تهران.

تحمل گرما در روزها و حتی شبهای گرم تابستان کار سختی به نظر میرسد. بی خوابی و آسیب های ناشی از گرما نیز موجب میشود که بسیاری از افراد گرمایی به خصوص کودکان و سالمندان نتوانند به استراحت بپردازند و به همین دلیل از کارافتادن کولر موجب میشود که به فکر تعمیر کولر به صورت شبانه روزی باشیم. برخی از خرابی ها ممکن است ساده به نظر رسیده و با دسترسی به اقلام مورد نیاز افراد خود راسا اقدام به تعمیر و سرویس کولر آبی نموده و البته تهیه قطعات و لوازم کولر آبی شبانه روزی نیز مشکلات خود را به دنبال دارد. ما در خدمات تاسیساتی پایپ سرویس با ارایه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی در خدمت شما هستیم.

تعمیر کولر آبی شبانه روزی

خدمات تعمیر کولر آبی شبانه روزی

منظور از خدمات تعمیر کولر آبی شبانه روزی ارایه خدمات در روزهای تعطیلی یا ساعات شب و دیرهنگام است. به همین دلیل یک سرویس کار و تعمیرکار شبانه روزی کولر آبی بایستی علاوه بر آمادگی برای خدمات, بایستی حداقل برخی اقلام مصرفی مانند تسمه کولر, پمپ آب کولر , موتور کولر, شناور و شلنگ را همراه خود داشته باشد. پیش بینی چنین مواردی برای اینکه بتوان کار تعمیر کولر را انجام داد ,بسیار ضروری بوده و به دلیل اکثر خرابی های کولر نیاز به تعویض قطعه دارند, حتما بایستی لوازم کولر را از قبل تهیه نمود. البته برخی از خرابی های کولر به دلیل عدم دسترسی به قطعات کار اوقات شب و تعطیلی نیست. تعویض پروانه کولر, تعمیر موتور کولر و اموری که نیاز به لوازم خاصی داشته و یا سر و صدای زیادی دارند, در شب میسر نبوده و احتمالا بایستی در روزهای غیر تعطیل انجام شده و یا اینکه تدارک لوازم کولر از قبل دیده باشیم؛ وگرنه تعمیر کولر شبانه روزی بدون قطعه میسر نیست.

خنک نبودن باد کولر

هرگاه که کولر آبی شما باد خنک ندارد در ابتدا باید عدم سیستم آبرسانی مناسب را در نظر داشته باشید در واقع اگر آب کولر کم باشد یا در مخزن آن نباشد موجب میشود که پمپ خوب عمل نکند و باد خنک نداشته باشد خاموش بودن یا سوختن پمپ آب می تواند باعث خروج باد گرم از کولر آبی شود

نصب کولر آبی در زیر نور مستقیم خورشید بدنه آن را گرم و در تولید باد گرم کولر آبی تاثیر گذار است البته این مسئله با نصب سایه بان بر روی کولر آبی شما تا حد زیادی برطرف میشود

اگر سالیانه پوشال های کولر خود را تعویض نکنید در زمان استفاده باعث تولید باد گرم میشود.

عیب یابی کولر شبانه روزی

پاره شدن تسمه کولر پر تکرارترین خرابی در طول شبانه روز بوده و معمولا به دلیل اینکه کار سختی نیست, افراد بیشتر به دنبال خرید تسمه کولر شبانه روزی هستند تا تعمیر کار شبانه روزی کولر. از دیگر خرابی های کولر از کار افتادن پمپ آب کولر است که به دلیل اینکه تعمیر پمپ آب کولر شدنی نیست, خرید یک پمپ آب و نصب پمپ آب کولر نو برای خنک شدن باد کولر ضروری به نظر میرسد.

از کار افتادن موتور کولر هم در طول شب زیاد اتفاق افتاده و به دلیل عدم امکان تعمیر موتور کولر و طول کشیدن روند تعمیر دینام کولر, تنها راه چاره برای کولرهای موتور سوخته, جایگزین کردن موتور کولر خراب با یک موتور کولر آبی سالم و نو است.

شکستن فولی کولر یا از جای در آمدن فولی یکی از مشکلاتی است که هر لحظه ممکن است رخ داده و باعث از کار انداختن کولر شود. کولر دو عدد فولی یا پولی دارد. یک فولی در قسمت بالا به شفت موتور متصل است که قطر کمتری داشته و معمولا سایز 75 آن از مابقی سایزها پرمصرف تر است. فولی پایین نیز بزرگتر بوده سایز 256 مصرف بیشتری دارد.

یاتاقان کولر نیز هر چند سال یکبار خراب شده و خرابی آن, موجب سر و صدای زیاد و فشار به موتور کولر میشود اما ممکن است نتوان آنرا در ساعات دیروقت تعمیر کرده اما اگر یاتاقان سمت موتور باشد با تعمیر کولر آبی شبانه روزی تماس گرفته تا سریعا در خدمت شما باشیم.

پاره شدن شلنگ یا شیر آب کولر هم یکی از مشکلات کولر است که کمتر رخ میدهد اما اگر این قطعات خراب شوند, یا بایستی سریعا درست شده و یا به صورت دستی آب کولر را پر کنید. خرابی شناور نیز باعث میشود که یا آب کولر قطع شده و یا سرریز کند.

وجود مشکل در سیم کشی کولر نیز به خودی خود به وجود نیامده , اما ممکن است بر اثر مشکلاتی نظیر پریدن فیوز کولر از کار بیاندازد. این مساله بیشتر به خاطر وجود اتصالی در موتور کولر و یا دیگر نقاط ساختمان است. اگر با روشن کردن کولر این مساله رخ دهد, احتمالا موتور کولر خراب شده است.

رفع نشتی و تعمیر کفی کولر آبی نیز در شب میسر نبوده و به دلیل عدم وجود قطعات مورد نیاز بایستی در طی روز انجام شود.

لوازم کولر آبی شبانه روزی تهران

در صورتی که برای تعمیر و سرویس کولر شبانه روزی خود نیاز به قطعاتی نظیر تسمه کولر, پمپ آب کولر, موتور کولر, فولی و دیگر قطعات کولر دارید با ما تماس بگیرید تا سریعا توسط پیک ارسال شود.

 


Leave a Reply

تماس فوری