تعمیرکار پکیج جنت آباد شمالی جنوبی ماهر و با انصاف

  • 0

تعمیرکار پکیج جنت آباد شمالی جنوبی ماهر و با انصاف

تعمیرکار پکیج جنت آباد

اعزام فوری و شبانه روزی سرویس کار و تعمیرکار پکیج جنت آباد شمالی جنوبی

تلفن: 09129750376 بدون تعطیلی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , لورچ, تاچی ,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, فرولی, استانبول, گرم ایران, وایلانت, شوفاژکار, ایرفو, آماتیس, ایمرگاس و کلیه مارکهای موجود در بازار

اسیدشویی و رسوب زدایی پکیج , شستشوی رادیاتور شوفاژ و  مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری, نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری ,نصب رادیاتور, رفع نشتی و تعویض شیر رادیاتور شوفاژ, سرویس دوره ای و اولیه پکیج, سرویس راه اندازی تغییر فصل پکیج دیواری کلیه برندهای ایرانی و خارجی.

برای خدمات لوله کشی و تعمیر پکیج جنت آباد با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار پکیج جنت آباد

سرویس کار و تعمیرکار پکیج جنت آباد شمالی جنوبی

پایپ سرویس  نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور, بوتان, گلدیران و ایساتیس در جنت آباد شمالی, مرکزی و جنوبی بوده و علاوه بر عیب یابی و تعمیرات اقدام به تامین قطعات پکیج به صورت شبانه روزی میکند. سرویس پکیج به صورت دوره ای علاوه بر بهبود عملکرد پکیج, موجب کاهش تعداد و میزان خرابی ها و حتی کاهش مصرف گاز و برق میشود. هر دستگاهی برای بهینه سازی عملکرد نیاز به سرویس دوره ای داشته و پکیج نیز از این امر مستثنی نیست. گرما و آب دو عنصری هستند که به مرور باعث جرم گرفتگی اجزا مختلف پکیج شده و این مساله موجب میشود که به تدریج کارکرد پکیج مختل شود. از این رو یکی از سرویس هایی که هر چند سال یکبار برای پکیج لازم است, اسیدشویی پکیج و شستشوی دیگر قطعات پکیج است.

نصب و راه اندازی پکیج جنت آباد

برای راه اندازی و تنظیم پکیج بعد از متصل کردن آب, برق و گاز مراحل زیر را انجام میدهیم.

  • شیر آب ورودی آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید
  • شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودن دوشاخه برق اطمینان حاصل کنید
  • سیستم آب مصرفی را با بازکردن شیر آب گرم هواگیری نمایید
  • پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار

البته مورد آخر برای راه اندازی شوفاژ در زمستان بوده و در فصول گرم سال, رادیاتورها خاموش و مدار گرمایش از کار میفتد.

بعد از انجام کارهای فوق پکیج دیواری آماده استفاده بوده و در اغلب برندهای خارجی و داخلی نحوه راه اندازی شامل مراحل فوق میشود. در صورتیکه پکیج شما روشن نشده باشد ممکن است یکی از فاکتورهای اولیه یعنی گاز , آب و برق  دچار مشکل یا کاهش فشار باشند.

در صورتیکه از عدم وجود مشکل در 3 بخش مذکور مطمین شدید. بایستی به دفترچه راهنمای راه اندازی پکیج همان مارک مراجعه نمایید. با وجود این اشکالات زیر را نیز میتواند در مواقع روشن نشدن پکیج دیواری بررسی کنید.

سرویس پکیج جنت آباد

معمولا در 2 تا 3 سال نخست استفاده از پکیج کمتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر به تدریج در اثر عملکرد دایمی خرابی های ریز و درشتی رخ میدهد, که اگر در زمان بندی های فصلی یک بررسی کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش خرابیها در آینده شود.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از تقریبا 4 یا 5 سال موجب جر گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود. مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد. البته ممکن است بسته به سختی آب منطقه نیاز به رسوب زدایی پکیج در بازه های زمانی بیشتر و کمتری باشد که سرویس کار و تعمیرکار پکیج جنت آباد بایستی این مساله را تشخیص دهد.

از این رو رسوب زدایی مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار تعمیرکار پکیج در جنت آباد انجام میدهد.

تعمیر پکیج جنت آباد شمالی جنوبی

روشن نشدن پکیج یا خاموش شدن آن احتمالا به دلایلی چون قطع شدن یا کاهش فشار گاز یا آب ورودی به پکیج, انسداد دودکش پکیج, خرابی برد کنترل پکیج, مشکل در سیم کشی برق و یا ایرادهایی شبیه اینهاست.

در صورتی که آب گرم مصرفی گرم نبوده و فشار کمی دارد, جرم گرفتگی مبدل, کاهش فشار آب ورودی, خراب شدن فلوسوییچ پکیج از علل این مساله است.

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود .

در حالت زمستانی پکیج نیز در صورت گرم نشدن رادیاتورها به اندازه کافی احتمالا پمپ پکیج یا رسوب گرفتن پکیج از خرابی های رایج است.

نشتی از لوله های پکیج, استارت انفجاری پکیج, افت بار پکیج نیز از دیگر خرابی های احتمالی پکیج دیواری است. برای اغلب این خرابی ها تعمیرکار پکیج جنت آباد را درخواست کنید تا در اسرع وقت به مشکل پکیج شما رسیدگی کند.

علل گوناگونی مثل خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج و چکیدن از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود . در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا معلوم بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

استارت همراه با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

 

 


Leave a Reply

تماس فوری