سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

عیب یابی سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

تلفن : 09129750376-22537778 بدون تعطیلی

تغییر فصل و تابستانی و زمستانی کردن و راه اندازی و تعمیر پکیج تجریش ارایه خدمات به کلیه برندهای بوتان ایران رادیاتور گلدیران,  لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و دیگر مارکهای پکیج دیواری ذر محدوده تجریش

خدمات نصب رادیاتور شوفاژ , عیب یابی , هواگیری رادیاتور شوفاژ

سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش

از آنجا که تعمیر شوفاژ دیواری پکیج نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد, خدمات لوله کشی تاسیساتی پایپ سرویس با افراد متبجر و با تجربه با تسلط به سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در محدوده میدان تجریش و قدس و محدوده اطراف در خدمت شما عزیران میباشد.

دستگاه شوفاژ دیواری هم دقیقا شبیه به هر وسیله ای اجتیاج به نگهداری و سرویس دوره ای و فصلی دارد. هرچند که پکیج شوفاژ دیواری دستگاه کوچکی است, اما به خاطر کارکرد همیشگی و دایم که سیستم عملکرد پکیج داشته, علاوه بر تولید آب مصرفی به صورت مکرر و گرم کردن رادیاتور یا تبادل کننده های دیگر را در فصول سرد, موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود .

در ادامه به بررسی برخی از ایرادات احتمالی که در مورد پکیج های دیوار رخ میدهد میپردازیم.

نشتی از زیر پکیج که میتواند مربوط به عدم آب بندی شیلنگ ها یا بعضا شیر پکیج و برخی موارد لوله کشی پکیج باشد. در کنار این عیوب خارج شدن اتصالات مربوط به مبدل نیز از دلایل دیگر چکه آب از داخل پکیج است.

پکیج یا شوفاژ دیواری یک وسیله مولد گرمایشی با عملکرد 2 منظوره است. کار اصلی و همواره پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد. کارکرد دوم پکیج گرم کردن رادیاتور , فن کویل یا سیستم گرمایش از کف میباشد. در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند. به همین علت, سرویس و تعمیر پکیج در ابتدای فصل پاییز واجبتر است,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که معمولا میزان معینی  آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن املاح کرده و در اکثر پکیجها پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

به همین دلیل اسیدشویی مبدل پکیج با استفاده از اسید با روشهای ویژه از جمله کارهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد. تعمیر و تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و شیر سراهی , شیلنگ و شیرالات ,  و دیگر قطعات پکیج نیز از اموری است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

راه اندازی پکیج تجریش

پیش از انجام هر کاری نیاز است بدانید که پکیج دیواری برای کار کردن به چهار پارامتر آب، برق، اکسیژن و گاز احتیاج دارد. در نقطه اول متصل بودن این فاکتورها در سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش مورد بررسی قرار میگیرند.
وقتی که آب درون پکیج جریان نداشته باشد, پکیج قادر به استارت نیست و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم رسیده است یا خیر ؟ در همه پکیج‌های با صفحه  دیجیتال کامپیوتری توسط ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنولوگ هم توسط درجه ترمومانومتر که روی دستگاه قرار دارد نشان داده میشود که  در این وضعیت بایست درجه و مقدار آن روی 1 تا 1.5 بار باشد و سپس می‌توانید شیرپرکن را قطع کنید.
در قسمت بعدی راه اندازی پکیج دیواری بایستی برق پکیج را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه برق متصل است یا نه و حتی در بعضی پکیج های خارجی ورودی نول و فاز دوشاخه نیز مهم است.
در بخش بعدی روشن کردن پکیج دیواری باید شیر گاز را بررسی کنید و از جریان داشتن گاز پکیج مطمئن شوید.
هوای کافی برای روشن شدن پکیج که یکی از فاکتورهای مهم در تولید جرقه و ایجاد شعله است را هم باید مدنظر داشت, چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد.
برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ خراب است, می‌توانید بالای پکیج را دقت کنید که دارای دو خروجی با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و  هواکش را متصل کنید و مراقب باشید که دودکش کوچک ترین روزنه ای نداشته باشد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان تجریش

نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور و بوتان میدان تجریش به صورت سریع  آماده ارایه خدمات به این 2 برند پکیج و البته مارکهای دیگر ایرانی است. البته تفاوت فاحشی بین تعمیر پکیج ایران رادیاتور , بوتان و مارک های دیگر داخلی و حتی اروپایی وجود ندارد, اما به دلیل اینکه بعضی قطعات مصرفی و مهم پکیج  از لحاظ اندازه و قطر و همچنین عملکرد قابل استفاده در پکیج های دیگر نیست و احتمالا بایستی قطعات یدگی همان برند برای تعمیر و سرویس پکیج استفاده شود, تهیه قطعات یدکی پکیج ایران رادیاتور و بوتان و بسیاری از مارکهای داخلی راحت تر است.

بعضی مواقع ممکن است, برای تعمیرات و راه اندازی پکیج احتیاجی به عوض کردن قطعه نبوده و با تعمیرات لوازم دستگاه بتوان, اقدام به سرویس و راه اندازی پکیج نمود. از مهمترین سرویس هایی که پکیج دیواری نیاز دارد, شستشوی مبدل پکیج دیواری است که هرچند سال یکبار بایستی انجام شود.

جهت عیب یابی , راه اندازی, سرویس و تعمیر پکیج دیواری تجریش با ما تماس بگیرید.


2 Comments

تاسیساتی و لوله کشی تجریش | خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان

اکتبر 27, 2021 at 2:11 ب.ظ

[…] و تعمیر لوازم تاسیساتی ساختمان , تعمیر پکیج تجریش , نصب و سرویس پمپ آب ساختمان , تعمیر کولر آبی , کولر گازی […]

تعمیر و سرویس پکیج تجریش | لوله کشی ساختمان تهران

اکتبر 27, 2021 at 4:32 ب.ظ

[…] , سرد شدن رادیاتور و رفع نشتی از پکیج و کلیه تعمیرات و سرویس پکیج تجریش […]

Leave a Reply

تماس فوری