سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس

سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس

Category : سرویس کولر

تعمیر کولر آبی تهرانپارس

انجام کلیه خدمات نصب , سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس شرقی و غربی

تلفن : 09129750376 شبانه روزی و بدون تعطیلی.

تعویض پوشال راه اندازی و سرویس کولر آبی و سلولزی, لوله کشی, سیم کشی و نصب کولر آبی, عیب یابی و تعمیرات سیم کشی کولر آبی, تعویض کلید کولر آبی, عیب یابی و تعمیرات کولر آبی, عیب یابی و تعمیر موتور کولر آبی , نصب موتور کولر, تعویض پمپ آب کولر, نصب و رگلاژ تسمه و شناور کولر, تعویض یاتاقان و پولی کولر, نصب تعویض برزنت کولر آبی, تعویض کفی و بدنه کولر و کلیه خدمات عیب یابی , راه اندازی و تعمیر کولر آبی تهرانپارس شبانه روزی.

تعمیر کولر آبی تهرانپارس

نحوه تعمیر کولر آبی تهرانپارس

تعمیر کولر آبی شامل عیب یابی و رفع عیب کولر آبی است.بسیاری از خرابی های کولر آبی کاملا مشخص بوده و نیازی به عیب یابی خاصی ندارند, اما بعضی از عیوب کولر آبی مانند کاهش قدرت خنک کنندگی کولر و یا ایراداتی موتور کولر ممکن است نیاز به بررسی های داشته باشند.

خرابی های رایج و مشخص کولر که معمولا به دلیل از کارافتادن و معیوب شدن قطعات کولر به وجود می آیند شامل: نشتی از شیر فلکه و لوله کشی کولر, پارگی شلنگ کولر, شکستگی زیرآب و نشتی از بخش تحتانی کولر, خرابی شناور , پوسیدگی کف کولر, پاره شدن برزنت کولر و کهنه بودن پوشال کولر است که معمولا ما در خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس با حضور در محل همگی این عیوب را به صورت فوری رفع میکنیم.

اما همانطور که گفیم برخی از خرابی های کولر نیاز به بررسی دارند. کاهش قدرت و خنک کنندگی کولر یا ممکن است به دلیل خرابی در سیستم آبرسانی باشد و یا نقص در عملکرد پرتاب باد کولر ابی. نقص در سیستم آبرسانی تاثیری در قدرت باد کولر نداشته و فقط باد کولر نسبت به روزهای قبل گرمتر بوده و اصلا خنک نیست. در صورتیکه پوشال کولر در سال جاری عوض نشده است, بایستی فورا نسبت با تعویض پوشال اقدام کنید. اما اگر پوشال کولر نو است, بایستی بررسی شود که کل پوشالها خیس میشوند و یا مشکلی در سیستم آبرسانی وجود دارد. اگر در کف کولر آب وجود داشته و پمپ آب به خوبی کار میکند, ممکن است, گرفتگی در لوله و شلنگ های آبرسانی مانع از رسیدن آب کافی به پوشال شود.

در صورتی که آب در کف کولر وجود ندارد, خدمات تعمیر کولر آبی تهرانپارس به شما پیشنهاد میدهد که ابتدا زیرآب کولر و سپس شیر و شناور کولر چک شود. یک مشکل که در برخی از روزهای بسیار گرم تابستان پیش می آید, این است که ظاهرا همه چی درست کار میکند اما خنکای کولر مثل سابق نیست. این مساله به این دلیل است که گرمای هوا به اندازه ای است که حداکثر توان کولر به همین میزان بوده و برای کاهش شدت گرما بهتر است, یک سایبان یا ورقه چوبی و مقوایی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کولر روی آن قرار داد.

مشکل دیگر کاهش قدرت باد کولر است, این مشکل ممکن است به دلیل شل بودن تسمه و یا حتی نشتی از کنارگوشه های برزنت به دلیل پارگی و بازشدن لبه های برزنت کولر باشد. ما در خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس به موارد دیگری نیز برخورد کرده ایم. این مشکلات اغلب به دلیل سفت شدن یاتاقان و یا ضعیف شدن سیم پیچی و در نتیجه قدرت پرتاب باد کولر آبی است. مشکلات موتور کولر آبی اغلب با تعویض یا تعمیر موتور کولر رفع میشود.

سرویس کولر آبی تهرانپارس

برای سرویس کولر آبی تهرانپارس بایستی موارد زیر را انجام داد:

باز کردن دریچه های چانبی کولر, شستشو و نظافت کولر آبی, تعویض پوشال کولر و روغن کاری از مقدمات اولیه سرویس کولر آبی هستند.

بعد از انجام سرویس اولیه , کولر راه اندازی شده و در صورت وجود عیب و نیاز به رگلاژ تسمه و شناور این دو مورد نیز انجام میشود. پرت باد از برزنت یا نشتی از شلنگ و زیرآب کولر نیز بایستی در هنگام سرویس کولر آبی انجام شود.

مسیر آبرسانی از پمپ به پوشال نیز بایستی کاملا باز شده و بایستی مراقب بود, در هنگام کارکرد کولر, آب فقط روی پوشال بپاشد. بررسی شیر فلکه, شلنگ و یاتاقان نیز فراموش نشود.

در صورت نشتی از کف کولر اگر پوسیدگی زیاد باشد, بایستی نسبت به تعویض کفی کولر اقدام شده و اگر محدود به چند نقطه باشد, میتوان با استفاده از عایق های آماده اقدام به آب بندی کفی کولر نمود. پوسیدگی برزنت نیز با تعویض برزنت رفع شده و اگر تسمه کولر قلوه کن شده باشد , بهتر است قبل از پارگی کامل آنرا عوض کنید. سفت بودن یاتاقان کولر نیز موجب فشار به موتور کولر آبی و سوزاندن آن شده و بایستی در اولین فرصت آنرا عوض کنید. در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس با ما تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری