اورژانس لوله کشی ۲۴ ساعته فوری

اورژانس لوله کشی ۲۴ ساعته فوری

اورژانس لوله کشی

خدمات تاسیساتی و اورژانس لوله کشی پایپ سرویس

تلفن دفتر مرکزی : 22537778- 09129750376 شبانه روزی و سراسر تهران

تعمیر ترکیدگی و رفع نشتی لوله آب , فاضلاب , شوفاژ و گاز

تشخیص ترکیدگی لوله , نشت یابی با دستگاه و لوله بازکنی با فنر ژنراتور

راه اندازی موتورخانه , تعمیر مشعل , دیگ , منبع و پمپ شوفاژ

نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ ,  پکیج شوفاژ دیواری و شیرالات بهداشتی

نصب , عیب یابی , سرویس و تعمیر کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

اورژانس لوله کشی تهران
اورژانس لوله کشی

ارایه کلیه خدمات اجرا و تعمیراتی تاسیسات و لوله کشی ساختمان انجام اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , گاز , موتورخانه , شوفاژ و فاضلاب ساختمان , نصب , تعمیر و سرویس موتورخانه مرکزی شوفاژ , پکیج دیواری , کولر آبی و گازی و پمپ آب ساختمان , نصب شیرالات و لوازم بهداشتی , روشویی , تعمیر سینک ظرفشویی, توالت فرنگی و تجهیزات تاسیساتی آپارتمان و انجام کلیه خدمات تاسیسات منزل و محل کار به صورت فوری و 24 ساعته

خدمات لوله کشی پایپ سرویس

با توسعه شهر تهران و رشد روزافزون جمعیت در این کلان شهر نیاز به یک سامانه خدمات تاسیساتی و لوله کشی شبانه روزی در تهران احساس میشد.

با توجه به سابقه چندین ساله ما در زمینه خدمات اینترنتی بر آن شدیم تا با استفاده از لوله کش ها , سرویسکاران و تعمیرکاران تاسیسات در جای جای تهران و در تمام نقاط تهران این خدمات را بهبود داده و با برچیدن محدودیت زمانی خدمات خود را در تمام طول سال و 24 ساعته ارایه دهیم .

لوله کش فوری

لوله کش ها و تعمیرکار های ماهر ما در بازه زمانی 20 دقیقه تا 1 ساعت در محل حضور میابند. البته شما میتوانید برای کارهایی که عجله ای ندارید نیز از قبل به ما اطلاع دهید تا سر ساعتی که دلخواه شماست در خدمت شما باشیم.

زیرا ممکن است در تهیه برخی اجناس لوله کشی که همراه لوله کش نیست , دچار مشکل شده و به علت بسته بودن فروشگاههای تاسیساتی با مشکل تهیه جنس مواجه شویم.

تعمیر لوله آب

معمولا در زمینه کارهای اورژانسی ترکیدگی لوله آب و تعمیر لوله آب رایج ترین مشکلی است که ممکن است در یک ساختمان با آن مواجه شود.

به دلیل اینکه ترکیدگی لوله آب موجب آسیب رساندن به بنای ساختمان و خسارات سنگین خواهد شد بهتر است در صورت اولین اقدام شیرفلکه های ورودی واحد را بسته تا جریان آب به طور موقت قطع شود و سپس با تماس با یک تعمیرکار لوله کش اقدام به رفع عیب و تعمیرات اساسی آن بنمایید.

اگر شدت جریان آب قطع نشود ممکن است که شیرفلکه های واحد آب بندی را به خوبی انجام نداده است.

لوله کشی سیار در تهران

در این مواقع یا باید با اطلاع ساکنین شیر فلکه اصلی را قطع کرد و یا سریعا با یک خدمات لوله کشی و تاسیساتی سیار در تهران در سرچ گوگل تماس گرفت.

حسن این گونه دفاتر ارایه دهنده خدمات تاسیساتی این است که با تعدد نیروی ماهر در سراسر تهران نیروی ماهر تاسیساتی  اورژانس لوله کشی را در کمترین زمان ممکن به محل گسیل کرده و قادر به ارایه خدمات تاسیساتی در سراسر نقاط تهران میباشند.

خدمات ارایه شده توسط ما در رنجها و لولهای مهارتی و تخصصی مختلف موجب میشود , که با یک توضیح کوچک از طرف شما ما دقیقا یک تاسیساتی دارای تبحر کافی و قیمت متناسب در حد کار شما را به شما معرفی کنیم.

زیرا با توسعه در زمینه تاسیسات و لوله کشی اختلاف زیادی میان یک سطح مهارت تاسیساتکاران و سرویسکاران مختلف ایجاد شده و برخی از تکنسین ها به صورت تخصصی در یک زمینه کار کرده و با وجود آشنایی با دیگر فیلدهای تاسیساتی تمایلی به انجام آن ندارند.

با این روش اگر شما یک سرویس کار کولر آبی از اورژانس لوله کشی در خواست کنید , دقیقا یک سرویس کار خبره با قیمت مناسب به شما معرفی میکنیم. بدین شکل شما با یک تلفن به یک سرویسکار با قیمت و مهارت دلخواه دسترسی پیدا میکنید.

تعمیر ترکیدگی لوله

جهت تعمیر ترکیدگی لوله باید محل لوله پوسیده و شرایط کلی لوله کشی مشخص شده و با اطلاع مالک یا ساکن ساختمان نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.

نوع و متریال جنس لوله کشی و میزان آن در میزان تخریب , زمان تعمیر و قیمت تعمیر ترکیدگی لوله بسیار مهم میباشد.

ترکیدگی های لوله آب و شوفاژ معمولا مربوط به لوله کشی های فلزی سفید گالوانیزه , لوله های سیاه جوشی , لوله کشی تک لایه پلاستیک و لوله های پلیمری پنج لایه میباشد.

تعمیر ترکیدگی لوله فاضلاب نیز بایستی بوسیله لوله کشی پلیکا و پوش فیت صورت میگیرد. البته در برخی ساختمانهای قدیمی لوله های چدنی وجود دارند که این لوله ها به لوله پلیکا و پوش فیت تبدیل میشوند.

ترکیدگی لوله شوفاژ

ترکیدگی لوله شوفاژ بیشتر در هنگام باز کردن لوله های شوفاژ در فصل پاییز رخ میدهد. لوله های شوفاژ در گذشته از جنس لوله های فلزی سیاه بوده و در اثر گذشت زمان پوسیده شده و هنگام بازکردن لوله ها در این فصل با فشار موجود ممکن است سوراخ شده و نشت دهند.

برای تعمیر و رفع نشتی لوله شوفاژ باید قسمتی از لوله کشی تا جایی که پوسیدگی ندارد یا کمتر است لوله کشی شوفاژ تعویض شود .

این حداقل کاری است که میتوان با کمترین هزینه انجام داد. برای اساسی تر انجام دادن تعمیرات لوله کشی شوفاژ بایستی کل لوله شوفاژ تعویض شده و نوسازی شود. اورژانس لوله کشی 24 ساعته تهران با خدمات تاسیسات شبانه روزی پایپ سرویس.

 


Leave a Reply

تماس فوری