لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

در این نوشته به بررسی و مقایسه لیست قیمت لوله سیاه سپاهان در انواع مختلف و برندهای مختلف خواهیم پرداخت. همانطور که  میدانید لوله های سیاه فولادی برای مصارف مختلفی همچون لوله کشی گاز, لوله کشی آتش نشانی, لوله کشی موتورخانه و شوفاژ, لوله کشی سیستم های برودتی و مصارف صنعتی, پتروشیمی و کشاورزی کاربرد دارند.

برای استعلام قیمت لوله سیاه سپاهان و خرید لوله مانیسمان به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تهران مراجعه کنید.

به طور کلی لوله های سیاه به چند دسته مختلف تقسیم بندی میشوند. لوله مانیسمان یا بدون درز(seamless) ,لوله های درزدار معمولی, لوله های درزدار API , لوله های اسپیرال, لوله های صنعتی, لوله های داربستی و لوله های جدارچاهی تقسیم بندی میشوند.

احتمالا در هر یک از تقسیم بندی فوق نیز دسته هایی وجود دارد. مثلا لوله های بدون درز شامل لوله مانیسمان رده 20, لوله رده 40,لوله رده 80,لوله رده 160 و… شده که هر یک  مصارف خاصی دارند, اما در صنعت ساختمان معمولا لوله مانیسمان رده 20 و 40 استفاده میشود. لوله های مانیسمان بیشتر برای لوله کشی گاز توکار و آتش نشانی به کار میرود. در ایران تولید لوله مانیسمان توسط فولاد اهواز و کاوه انجام شده و بخشی از تامین این نوع لوله ها ار طریق واردات از چین و دیگر کشورها تامین میگردد. در ادامه میتوانید لیست قیمت لوله سیاه مانیسمان را مشاهده کنید.

لوله های درزدار معمولی نیز در لوله کشی گاز روکار و لوله کشی هایی که نیازی به ضخامت و استقامت زیادی نیست, استفاده میشود. این لوله ها به مراتب قیمت ارزان تری نسبت به لوله های مانیسمان دارند.

نوعی دیگری از لوله های درزدار که کیفیت بهتری داشته و برای لوله کشی گاز توکار و آتش نشانی مناسب هستند, لوله های ای پی آی api هستند که قیمت آنها در حدود 10 درصد از لوله های درزدار معمولی گران تر است.

لوله های اسپیرال نیز در سایز بزرگ تولید و استفاده شده و جوش آنها در امتداد طول لوله نیست و برای بهبود استقامت آنها , خط جوش تولید آنها به صورت مارپیچ در طول لوله میچرخند. این لوله ها برای خطول انتقال آب و گاز استفاده میشود.

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

 

لیست قیمت لوله سیاه درزدار

مهمترین تولید کنندگان لوله سیاه درزدار لوله های سپاهان و سپنتا هستند. لوله درزدار سپاهان با توجه به اقبال بازار فروش بیشتری نسبت به سپنتا و دیگر برندهای دارد, اما این دلیل نمیشود که لوله های سپنتا را بی کیفیت بدانیم و این برند نیز بازار خود را دارد.

قیمت لوله 1/2 سیاه درزدار   350 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 سیاه درزدار   500 هزار تومان

قیمت لوله 1 سیاه درزدار     680 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 سیاه درزدار 990 هزار تومان

قیمت لوله 11/2 سیاه درزدار 1350 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ سیاه  درزدار 1900 هزار تومان

قیمت لوله 2.1/2 سیاه درزدار 2/600 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ سیاه درزدار 3/600 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ سیاه بدون درز  4/5 میلیون تومان

برای آشنایی با قیمت لوله مانیسمان اهواز روی لینک کلیک کنید.

لیست قیمت لوله سیاه بدون درز

در جدول زیر لیست قیمت لوله سیاه مانیسمان رده معمولی را تا سایز 4 اینچ مشاهده میکنید. بدیهی است که قیمت لوله ها به صورت موقتی بوده و با توجه به نوسانات بازار قیمت ها تغییر میکنند.

قیمت لوله 1/2 سیاه بدون درز   450 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 سیاه بدون درز   600 هزار تومان

قیمت لوله 1 سیاه بدون درز     880 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 سیاه بدون درز 1.200 هزار تومان

قیمت لوله 11/2 سیاه بدون درز  1750 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ سیاه بدون درز  2200 هزار تومان

قیمت لوله 2.1/2 سیاه بدون درز 3 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ سیاه بدون درز 4/5 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ سیاه بدون درز  6 میلیون تومان

مسلما وزن, ضخامت و برند لوله بر روی قیمت های فوق موثر میباشد. در صورت نیاز به استعلام قیمت و دریافت جدیدترین لیست قیمت لوله سیاه سپاهان با عمده فروشی نمایندگی لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.


Leave a Reply

تماس فوری