نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا

  • 0

نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا

پایپ سرویس نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا در تهران ,ارسال عمده به کلیه نقاط کشور.

شیرآلات, یکی به عنوان کنترل کننده جریان سیالات در لوله کشی و تاسیسات ساختمان یکی از مهمترین قطعات و لوازم تاسیساتی محسوب میشوند. یکی از انواع کاربردی و رایج شیرآلات ساختمانی و صنعتی, شیر فلکه های برنجی هستند, که به دلیل دقت بالا و کیفیت مناسب استفاده زیادی در نقاط مختلف لوله کشی و تاسیسات دارند. البته به غیر از شیر فلکه, شیریکطرفه, شیر صافی, شیر آتش نشانی برنجی, شیر فشار شکن برنجی، شیر بالانس برنجی اوریفیس ثابت، شیر بالانس فلنجی چدنی اوریفیس متغیر، شیر شلنگی برنجی، شیر برنجی ضد یخ زدگی، شیر پیسوار برنجی با فیلتر استیل، شیر برنجی پیسوار برنجی با مهره سیم ایتالیا، شیر پیسوار برنجی بدون مهره، شیر ماشین لباسشویی برنجی، شیر مینی والو برنجی دو سر توپیچ، شیر مینی والو برنجی توپیچ روپیچ، شیر یک طرفه برنجی صافی دار ته چاهی و شیر برنجی قفل دار سیم ایتالیا.شیر اطمینان, شیرگازی آب و گاز, شیرتوپی(شیرپکیجی) از انواع شیرآلات پرمصرف در لوله کشی ها و تاسیسات صنعت ساختمان و دیگر صنایع هستند.

یکی از عمده تولیدکنندگان انواع شیر فلکه و دیگر شیرآلات برنجی در دنیا شیر فلکه سیم است که, محصول شرکت CIM Berio ایتالیاست. شرکت Cimberio از سال 1957 محصولات برنجی مختلفی از شیرآلات توپی، دروازه ای، صنعتی و تخصصی را برای کاربردهای متفاوت در صنایع تولیدی و ساختمانی برای سیستم های کشاورزی، آب شیرین و دیگر برنامه های کاربردی صنعتی تولید کرده است. محصولات این شرکت در ایران با نام شیرآلات برنجی سیم ایتالیا شناخته می شود. نام Cimberio در کل دنیا با محصولات با کیفیت بالا رقابتی تبدیل شده و امروزه در بیش از 60 کشور در اقصی نقاط دنیا فروخته شده و استفاده شده است. کلیه شیرآلات Cimberio در یکی از مجموعه های پیشرفته ایتالیایی با استفاده از روش های اتوماتیک برای تولید، مونتاژ، کنترل کیفی و بسته بندی تولید می شوند. هر شیر در مرحله تولید و مونتاژ 100درصد تست شده و حداکثر سطح عملکرد و بالاترین استانداردهای کیفیت مطابق با ایزو 9001 را تضمین می کند.
گواهینامه جامع کیفیت: محصولات Cimberio توسط معتبرترین و دقیق موسسات صدور گواهینامه ملی و بین المللی گواهی شده است. سیستم کیفیت Cimberio به استاندارد ISO 9001:2000 گواهی شده است، ارتقاء اولین گواهینامه ISO و BSI در سال 1989 است.

نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا

محصولات نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا

عمده ترین و مشهورترین محصول شرکت سیم, شیر فلکه کشویی و سوزنی سیم است. اما شیر یکطرفه(شیرخودکار), شیر صافی, شیرگازی آب و گاز , شیر توپی, شیر کلیددار, شیر پیسوار, شیر نفتی(شیرحیاتی) و…. از دیگر محصولات نمایندگی فروش شیر فلکه سیم ایتالیا در تهران هستند. اصالت کالا و ضمانت قیمت از ویژگی های خرید از پایپ سرویس نمایندگی سیم در تهران است.

هر یک از محصولات سیم ایتالیا در نقاط خاصی استفاده شده و بنا به طراحی و کاربرد, استفاده های مختلفی دارند. شیر فلکه های کشویی سیم ایتالیا که بهترین برند شیر فلکه در ایران محسوب میشوند, برای کنترل شدت جریان و باز و بسته کردن لوله کشی ساختمان در لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, موتورخانه شوفاژ, پکیج, داکت اسپلیت و سایر سیستم های سرمایشی- گرمایشی در ساختمان و صنایع مختلف استفاده میشوند.

شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا

شیرهای فلکه کشویی برنجی در انواع سبک و سنگین تولید می شوند که نوع سنگین آن با نام شیرهای فلکه فشار قوی نیز شناخته می شوند. این نوع از شیرآلات مطابق با استانداردهای روز اروپا و از جنس برنج تولید می شوند. رزوه های به کار رفته در این شیرآلات به کمک قالب هایی بسیار باکیفیت ساخته و پرداخته و ریخته گری می شود. بنابراین این شیرهای فلکه از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

سایز شیر فلکه های سیم در سایزهای 1/4, 3/4,1/2,3/8 , 1 اینچ, 11/4 اینچ, 11/2 اینچ, 2 اینچ , 21/2 , 3 و 4 اینچ است. دقت در کنترل دبی و شدت جریان و همچنین طول عمر بالا و قابلیت تعویض بالاتنه شیر فلکه از ویژگی های شیر فلکه های کشویی سیم ایتالیا است. شیر فلکه های کشویی سیم ایتالیا از لحاط قدرت تحمل فشار و استحکام در دو مدل شیر فلکه کشویی PN16 و شیر فلکه کشویی PN20 تولید و مصرف میشود. این شیر فلکه ها برای لوله کشی آب سرد و گرم و لوله کشی شوفاژ بسیار مناسب هستند.

شیرفلکه سوزنی سیم ایتالیا

نوع دیگر شیر فلکه سیم , شیر فلکه سوزنی  ( Bronze Globe Valve )است که برای کنترل خطوط انتقال بخار در صنایع مختلف کاربرد دارد. شیر فلکه سوزنی دقت بالاتری نسبت به شیرفلکه های کشویی سیم داشته و این نوع شیر فلکه هم در دو مدل PN10 , PN16 تولید و کاربرد دارند. شیر فلکه های سوزنی سیم از جنس برنز بوده PN16 از سایز 1/2 تا 4 اینچ و شیر فلکه های PN10 تا قطر 2 اینچ تولید میشوند.

شیر یکطرفه سیم ایتالیا

محصول دیگر شیرآلات سیم ایتالیا شیر یکطرفه سیم است.شیر یکطرفه برای جلوگیری از برگشت آب در خطوط مختلف لوله کشی به کار رفته و از سایز 1/2 تا 4 اینج در دو مدل شیر یکطرفه دریچه ای و شیر یکطرفه فنری یا سوپاپی تولید میشود. این نوع شیر از جنس برنج بوده و در نوع PN16 تولید میشود.

شیر صافی سیم ایتالیا

شیرصافی برنجی از دیگر محصولات نمایندگی شیر فلکه سیم است که برای جلوگیری عبور ذرات جامد از مسیر لوله کشی و بیشتر در موتورخانه ها به کار رفته و یک دریچه برای تمیز کردن روی آن نصب شده است. شیر صافی دار سیم در دو نوع بدون سرب و معمولی تولید شده و نوع بدون سرب آن از سایز 1/2 تا 4 اینچ و نوع معمولی آن تا سایز 2 اینچ به بازار عرضه میشود.

شیر گازی سیم ایتالیا

شیرگازی سیم ایتالیا با پاساژ کامل یا فولی دبی نیز از سایز 1/4 تا 4 اینچ تولید شده که بستگی به سایز از PN 16 تا PN100 دارد. شیرتوپی یا شیر پکیج معمولی و شیر توپی سیم نیز از سایز 1/2 تا 1 اینچ در بازار موجود است. شیر توپی دسته کلیدی دو سر توپیچ از مدل های دیگر شیر توپی سیم ایتالیاست که تا سایز 1 اینچ موجود است. شیر توپی آبی نیز مدل دیگر شیرتوپی گازی سیم ایتالیاست.

شیر توپی سیم ایتالیا

شیر روپیچ توپیچ سیم ایتالیا نیز از انواع دیگر شیر توپی سیم ایتالیاست.شیرتوپی پشت کنتوری, شیر پیسوار, شیرنفتی و تفلون مایع نیز از دیگر محصولات نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیاست.

شیرهای آتش نشانی سیم ایتالیا  (CIM 100) با عنوان Fire Valve با فشار کاری PN16 منطبق با استانداردهای EN 12266-1:2003 و  ISO 9001:2008 تولید می شوند و جهت خاموش نمودن آتش و اطفاء حریق مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای شیرآلات سیم ایتالیا

محصولات شیر فلکه سیم ایتالیا استفاده های زیادی در صنایع مختلف و ساختمان دارند, اما به شکل کلی در ردیف های زیر کاربرد گسترده ای دارند.

  • سیستمهای گرمایشی – سرمایشی( موتورخانه, لوله کشی شوفاژ, داکت اسپلت
  • سیستمهای بهداشتی و پنوماتیک
  • انتقالی بخار اشباع
  • لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق
  • سرویسهای آبیاری
  • سرویسهای لوله کشی منازل و شبکه های آبرسانی
  • شبکه های توزیع گازوئیل، بنزین و دیگر هیدروکربن ها و مایعات غیر خورنده (غیر اسیدی)

قیمت شیر فلکه سیم ایتالیا

قیمت شیر فلکه سیم ایتالیا در بالاترین سطح قیمتی بازار ایران قرار داشته و این مساله بیشتر به خاطر وارداتی بودن و گران بودن قیمت ارز است. تقریبا تمامی محصولات شیرآلات سیم از گران ترین شیرآلات بازار بوده و با این وجود به دلیل کیفیت بالای آن بخش زیادی از بازار را در اختیار دارد. در واقع مهمترین برند اروپایی شیرفلکه در ایران شیرفلکه سیم ایتالیا است.


Leave a Reply

تماس فوری