لوله کشی و نصب صندلی پدیکور و سرشور

  • 0

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور و سرشور

نصب صندلی پدیکور و سرشور

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور و سرشور آرایشگاه

تلفن : 09129750376-22537778 بدون تعطیلی

بازسازی , اجرا , نصب تجهیزات و تعمیرات لوله کشی آرایشگاه های زنانه و مردانه

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور و دیگر لوازم آرایشگاهی

لوله کشی و نصب سرشور آرایشگاه بانوان و آقایان

اجرای لوله کشی روکار و توکار و نصب پمپ پدیکور

لوله کشی و نصب روشویی , شیرالات و وسایل آرایشگاه

نصب صندلی پدیکور و سرشور

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور

لوله کشی و نصب صندلی پدیکور آرایشگاه و سلمانی بانوان  تا حدودی کمی شبیه به , نصب سنگ سرشور میباشد , با این تفاوت که صندلی پدیکور برای ناخنکارها کاربرد داشته و برای شسشو و اصلاح ناخن مشتری روی صندلی نشسته و آرایشگر بعد از اجرای کار به راحتی عمل شستشو و تمیز کردن محیط را انجام میدهد .

به دلیل ریلکس بودن مشتری روی این نوع صندلیها میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریها داشته و اغلب آرایشگاه ها سعی در خرید بهترین صندلی را میکنند که این راحتی با یک لوله کشی و نصب صندلی پدیکور مناسب میتواند باعث راحتی مالکین آرایشگاه نیز بشود .

در لوله کشی و نصب صندلی پدیکور یک لوله خروج فاضلاب و یک ورودی آب تکی سرد یا لوله سرد و گرم برای شستشوی این قسمت از سالن تعبیه میشود . در صورتیکه لوله کشی آب و فاضلاب تعبیه نشده باشند یا بایستی که محل به طور کلی دستخوش یک بازسازی اساسی شده و یا لوله کشی بصورت روکار انجام شود . به دلیل اهمیت زیبایی در محل کار در صورت اجرای لوله کشی روکار , بایستی حدالامکان لوله کشی از مسیرهای انجام شود که کمترین دید را داشته باشد و شکل ظاهری آرایشگاه را زشت نکند .

به طور کلی سایز لوله کشی و نصب پدیکور و سرشور آرایشگاهها مانند لوله کشی روشویی معمولی میباشد .

در اماکنی که پیش از این آرایشگاه نبوده اند , دو راه پیش روی مالک آرایشگاه میباشد  . یا اینکه با صرف هزینه و وقت بیشتر اقدام به بازسازی کامل آپارتمان و تعویض کامل لوله کشی و بازسازی کف نسبت به تدارک لوله های آب و فاضلاب شود , که این شیوه  به دلیل تخریب , بازسازی و بنایی آن زمان و هزینه زیادی داشته و برای اماکنی که قرار است به طور بلندمدت برای آرایشگاه بهره برداری قرار بگیرد مناسب است .

در راهکاری متفاوتی که میتوان کار برای نصب سرشور آرایشگاهی و نصب صندلی پدیکور انجام داد روش کم هزینه و لوله کشی روکار میباشد . در بخش لوله کشی آب آرایشگاه کار ساده تر است , اما به علل ذاتی و ویژه برای لوله کشی فاضلاب بایستی محل اجرا بررسی گردد تا بتوان بهترین و کم دردسرترین روش را انتخاب کرد . چرا که در برخی آپارتمانها به دلیل اینکه وضعیت چیدمان , قرار گرفتن سرشور و صندلی پدیکور وجود ندارد , نمیتوان بدون تخریب و بازسازی لوله کشی ساختمان لوازم فوق را در جایی مناسب نصب نمود .

نصب سرشور آرایشگاه

صندلی و سنگ سرشور آرایشگاه در واقع یک روشویی مخصوص اینکار میباشد و بگونه ای طراحی شده که در هنگام شستن سر و صورت, فرد حداکثر راحتی را احساس نماید . جدای از مدل و ابعاد سرشور و صندلی , سرشور آرایشگاه دارای یک لوله خروجی فاضلاب است که بایستی به لوله اصلی ساختمان وصل شود . هرچقدر که سرشور به محل خروج نزدیکتر باشد , کار لوله کشی و روندخروج فاضلاب از سرشور راحت تر است . در اماکنی که منحصرا برای آرایشگاه طراحی شده اند , معمولا لوله فاضلاب برای سرشور در حین اجرای لوله کشی آماده شده و هنگام نصب فقط خرطومی سرشور به داخل لوله وصل میشود . اما در آپارتمانها و ساختمانهایی که کاربری مسکونی و اداری داشته و قصد دارید از آن به عنوان آرایشگاه استفاده کنید , بهتر است چیدمان لوازم را طوری انجام دهید که فاصله محل قرار گرفتن سرشور با نزدیکترین فاضلاب باشد .

بعد از لوله فاضلاب , سرشور آرایشگاه دارای یک شیر آب گرم و سرد میباشد که از طریق شلنگ به شیر پیسوار یا اتصالات سرد و گرم لوله کشی آب متصل میشوند .

جهت لوله کشی و نصب شیرالات , پدیکور و سرشور آرایشگاه با ما تماس بگیرید .


Leave a Reply

تماس فوری