لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران

خدمات تشخیص ترکیدگی و لوله بازکنی غرب تهران

تلفن : 09129750376-22537778 شبانه روزی و بدون تعطیلی

خدمات لوله بازکنی غرب با ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی به صورت 24 ساعته و فوری در کلیه مناطق غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز میباشد .

رفع گرفتگی و لوله بازکنی چاه و  توالت ایرانی و توالت فرنگی , کفشوی حمام و  آشپزخانه , خروجی ماشین لباسشویی ظرفشویی , پارکینگ , زیرزمین , مشاعات , ناودانی پشت بام , سپتیک , منهول و دیگر نقاط ساختمان مسکونی , اداری و تجاری

رفع گرفتگی و لوله بازکنی با فنر ژنراتور در قدرت و سایزهای متفاوت , استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا , ابزار و تجهیزات تخصصی و ویژه لوله بازکنی , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی سرویس فوری و 24 ساعته از مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی و لوله کشی پایپ سرویس است .

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله و تکرار آن

از ریختن مواد غذایی , چربی , پوست میوه و چیزهای اضافی به داخل چاهک آشپزخانه , توالت و کفشور اجتناب نمایید . بهتر است برای تمیزکاری آشپزخانه و نقاط دیگر ساختمان , ابتدا با استفاده از جارو ذرات ریز و خاکروبه ها را جمع کرده و به سطل زباله انتقال دهید و سپس شلنگ آبرا برای شستشو انتخاب کنید . زیرا همین ذرات ریز را میتوان یکی از عواملی تشکیل رسوبات لوله و گرفتگی آن دانست .

پس از افتادن اجسام جامد و اشیا خارجی به داخل لوله , نسبت به خارج کردن آن سریعا اقدام کنید , تا تجمع مو و ذرات دیگر به دور آن گرفتگی را تشدید نکند .

از انداختن دستمال کاغذی , نوار و چیزهایی نظیر آن به داخل چاه و لوله توالت پرهیز کرده و گمال نکنید که این اشیا باعث گرفتگی نمیشوند , بلکه همین اجسام همراه با چربی و دیگر مواد جامد فرآیند ته نشین شدن رسوبات را فراهم میکنند .

خروجی سینک آشپزخانه به دلیل شستشوی ظروف همواره پر از فاضلاب حامل چرب است , به همین دلیل بهترست , هر چند وقت یکبار با استفاده از آب گرم و پودر لباسشویی دستی لوله و اتصالات سینک ظرفشویی را به مدت چند دقیقه شسته تا چربیهای ته نشین شده , مقدمات ایجاد رسوب را در کف لوله ها فراهم نکرده و در صورت وجود لایه های نازک از بین بروند .

استفاده از اسیدهای و محلولهای قوی شیمیایی را برای لوله بازکنی بطور کلی فراموش کنید . این روش غیر اصولی بیش از آنکه به لوله بازکنی کمک کند , موجب آسیب زدن به لوله کشی فاضلاب و اتصال بین لوله هاست .


Leave a Reply

تماس فوری