رفع گرفتگی لوله شمال تهران

رفع گرفتگی لوله شمال تهران

رفع گرفتگی لوله شمال تهران

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله شمال تهران, باز کردن و نصب توالت فرنگی و رفع گرفتگی مربوطه تلفن : 09129750376 – 22537778 شبانه روزی

لوله بازکنی و رفع گرفتگی آشپزخانه , سرویس بهداشتی , پارکینگ و مشاعات ساختمان, لوله بازکنی با ژنراتور حرفه ای و فنر فولادی در اندازه های مختلف, تخلیه چاه با پمپ ساکشن مخصوص, لوله بازکنی کفشور , سیفون توالت , سینک ظرفشویی و دستشویی و خروجی ماشین لباسشویی, رسوب تراشی و باز کردن کامل سطح مقطع داخلی لوله کشی فاضلاب ساختمان, تعمیرات لوله کشی آب , گاز , شوفاژ و فاضلاب آپارتمان, رفع گرفتگی لوله کشی شوفاژ , آب و انواع لوله های ساختمان, نصب و تعمیرات شیرالات بهداشتی , موتورخانه , پکیج , کولر و تاسیسات ساختمان به صورت تخصصی

برای آشنایی با نرخ اتحادیه لوله بازکنی تهران و مشخصات اتحادیه روی لینک کلیک کنید.

 

لوله بازکنی رفع گرفتگی لوله شمال تهران

لوله بازکنی ظفر

علت گرفتگی لوله های فاضلاب ایراد در سیستم لوله کشی و به ندرت استفاده نادرست از لوله کشی فاضلاب و ریختن اشیا و مواد بدون ملاحظه داخل لوله فاضلاب میباشد.

البته برخی مواقع بر اثر مرور زمان رسوبات جمع شده و گرفتگی لوله ها ناگزیر میباشد. اما متداولترین گرفتگی ها به علت شیب بندی نامناسب لوله فاضلاب میباشد.

گرفتگی سیفون توالت ایرانی با تجمع فاضلاب جامد , مو و بعضا افتادن یک جسم به دلیل استفاده و حجم خروجی زیاد معمولا بسیار نامطبوع و غیرقابل تحمل میباشد. رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی از جمله کارهایی است که بایستی به صورت تخصصی انجام شود.

لوله بازکنی جردن

برای باز کردن لوله فاضلاب توالت ایرانی معمولا از فنر مناسب و ژنراتور برقی استفاده میشود. فنر لوله های بزرگتر مانند سیفون توالت نسبت به فنر استفاده شده برای بازکردن لوله های آشپزخانه بزرگتر میباشد .

برای باز کردن لوله های کوچک باید از فنر ظریف تر و نازک تر استفاده کرد تا به لوله های ساختمان آسیب نرساند.

بسته به نوع گرفتگی و سایز ابزارهایی هم وجود دارد که با اتصال به سر فنر و با توجه به عمق گرفتگی و رعایت مسایل جانبی لوله کشی را میتواند تا حد زیادی تمیز کند.

لوله بازکنی ونک

برای باز کردن لوله میتوان از اسیدها , بازها و مواد شیمیایی نیز کمک گرفت اما باید توجه داشته باشید که خورندگی و غلظت مواد شیمیایی به اندازه ای نباشد ,که به لوله کشی , چسب و اورینگها لوله آسیب زده و همراه با باز کردن لوله در قسمت از لوله کشی نشت ایجاد کرده و یا لوله را سوراخ کند.

استفاده از مواد اسیدی برای لوله های چدنی به هیچ وجه برای لوله های چدنی توصیه نمیشود. زیرا لوله چدنی و فلزی در برابر اسید ها خیلی آسیب پذیر میباشند و به راحتی سوراخ میشوند.

در صورت استفاده از اسید بهتر است از درصد پایین آنها یا محلولهایی که به صورت آماده و تحت نام لوله بازکن در بازار وجود دارند استفاده کنید.

لوله بازکنی ملاصدرا

زعفرانیه، ولنجک , مقدس اردبیلی ,محمودیه، فرمانیه،کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن،الهیه، ولنجك ،اوین ، ظفر، درکه
جردن , میردماد , خیابان شریعتی , خیابان ولیعصر , میدان تجریش , گاندی ,میدان ونک , ملاصدرا , شیراز , شیخ بهایی
لوله بازکني شمال تهران بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهد بود
سرویس کاران متعهد مجرب و با اخلاق
لوله بازکني شمال تهران شامل موارد و خدمات ذیل می باشد:
لوله بازکني شمال تهران با دستگاه جديد و با فنر مخصوص
در آوردن گوشي موبايل ، انگشتر طلا ، پلاک و…
رفع گرفتگی لوله شمال تهران
در آوردن گوشي موبايل ، انگشتر طلا ، پلاک از لوله در لوله بازکنی شمال تهران
باز کردن لوله هاي داخل سيفون لوله فاضلاب – داخل توالت سنتي و فرنگي
تشخيص ترکيدگي لوله با دستگاه هاي پيشرفته در لوله بازکنی شمال تهران
تشخيص ترکيدگي لوله تهران با دستگاه هاي پيشرفته
باز کردن کفشور حمام
بازکردن لوله پشت بام
بازکردن لوله توالت فرنگی
بازکردن لوله توالت ايرانی
بازکردن لوله سينگ ظرف شویی
بازکردن تمام لوله هاي چدن قدیم

لوله بازکنی ولنجک

با علم به اینکه شهر تهران یک شهر قدیمی با تلفیقی از ساختمانهای قدیمی و جدید میباشد , و بناهای فرسوده زیادی دارد و با توجه به ساختار قدیمی آنها عمدتا دارای لوله کشی استاندارد و مناسبی نیستند ، بایستی جهت نوسازی و ترمیم سیستم فاضلاب و جاه های داخل ساختمان اقدام نمود . زیرا یکی از مواردی که به کرات شاهد آن هستیم , خرابی چاه و نشست ساختمان بر اثر نشتی اب از لوله های پوسیده ساختمان است.

با چک کردن درب چاه و ترمیم ان در صورت ریزش و همچنین تشخیص  نشتی در سامانه لوله کشی فاضلاب و مرتفع کردن آن می توان با خیالی آسوده در ساختمان زندگی کرد.

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها با استفاده از ابزارالات مخصوص و تعویض بخش های اسیب دیده لوله های فاضلاب با کمترین خرابی و هزینه در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

لوله بازکنی تجریش

تاسیسات قلب یک ساختمان است . مهمترین و اصلی ترین اتصالات در انشعابات داخلی ساختمان، لوله ها هستند.

لوله ها را می توان به انواع متنوعی از نظر جنس کاربرد و نحوه اتصالات دسته بندی نمود. در لوله کشی آب  و جمع آوری فاضلاب عمدتا از لوله های آهنی و پلاستیکی استفاده می شود.

لوله های آزبست و لوله های سیمانی نیز در جمع آوری فاضلاب کاربرد دارند.رفع گرفتگی لوله شمال تهران از انواع لوله های بکار رفته در ساختمان می توان به متریال زیر اشاره نمود:

لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه خود به دو نوع تقسیم می شوند :

لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه.

این دو نوع در بازار به لوله های آهنی سفید معروف اند و عموما بین این دو نوع تفاوتی قایل نمیشوند. در صورتی که لوله های فولادی گالوانیزه در مقایسه با نوع آهنی آن سبک تر و براق تر است.

لوله بازکنی الهیه

گرفتگی لوله برای هر ساختمان و منزل بالاخره رخ می دهد که لوله فاضلاب، به دلایل مختلفی دچار انسداد و گرفتگی گردد. این امر موجب می شود که توالت و یا سینک شما قابل استفاده نباشد و از این رو است , که احتیاج به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت فوری احساس می گردد.

این خدمات به کمک ژنراتور و فنر لوله بازکنی تهران توسط نیروی متخصص و مجرب در این کار انجام می شود.

لوله بازکنی خیابان فرشته

مشکل بسته شدن و گرفتگی لوله، سال های سال است که در حال رخ دادن بوده و از گذشته تا کنون روشهای گوناگونی برای حل این مشکل ارائه گردیده است.

در سالهای قبل معمولا از فنر تخلیه چاه به همراه دریل برای انجام این خدمات تاسیساتی استفاده می شد.

معمولا فنر لوله بازکنی را به سر درل می بستند و اقدام به باز کردن لوله می نمودند.رفع گرفتگی لوله شمال تهران

این روش اگرچه بسیار رایج و بود و موفقیت های فراوانی نیز به همراه داشت اما مشکلات خود را نیز داشت.

لوله بازکنی خیابان ولیعصر

مزایای دستگاه لوله بازکنی نسبت به سایر روشهای رفع گرفتگی قابل توجه میباشد. این دستگاه ساخته شده از یک دینام قوی و فنر مخصوص لوله بازکنی تهران است.

ژنراتور لوله بازکنی ساختار مناسبی بوده و قدرت و سرعت چرخش بسیار مناسبی دارد. موتور این دستگاه، نیروی مورد نیاز برای لوله بازکنی را تامین نموده و نفر نیز این نیرو را بر گرفتگی ها وارد می نماید.

همواره این سوال مطرح میباشد که چرا در فرآیند لوله بازکنی از فنر استفاده می شود؟ منعطف بودن در عین استحکامی که فنر دارد پاسخ این پرسش میباشد.رفع گرفتگی لوله شمال تهران شما می توانید به کمک فنر از پیچ و خم و اتصالات تو در توی  لوله ها به سهولت عبور کرده و به گرفتگی ها برسید. و هنگامی که به گرفتگی رسید با قدرت لوله را باز کند.

لوله بازکنی خیابان شریعتی

پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از مشکلاتی مانند گرفتگی لوله است. پس اگر در هنگام استفاده از آب , شستشو و نظافت یک سری مسایل را رعایت کنید دچار این معضلات نخواهید شد. و به لوله بازکنی نیاز نداشته باشید پس خوب است این مسایل را بدانید و عمل کنید : از ریختن روغن , چربی و خرده آشغال به داخل چاهک سینک ظرفشویی خودداری کنید.

ظروف چرب و روغنی را قبل از شستن با دستمال چربی گیری کرده و سپس بشویید. برای جلوگیری از ورود پسماند غذا از توری و چاه بست استفاده نمایید.

اگر حمام و توالت شما در یک جا قرار دارد , مراقب افتادن لوازمی مانند صابون و مسواک و غیره به داخل چاه توالت باشید.رفع گرفتگی لوله شمال تهران دستمال کاغذی را به داخل توالت فرنگی نیندازید.


Leave a Reply

تماس فوری