تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی

  • 0

تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی

تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی

خدمات تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی 09129750376-22537778 فوری

کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی  لوله بازکنی خیابان شریعتی شبانه روزی

عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و گاز نصب راه اندازی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی , پکیج شوفاژ دیواری, کولر آبی

تعمیر و نصب شیر بهداشتی ساختمانی , نصب و تعمیر توالت فرنگی و لوازم بهداشتی , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی , رفع گرفتگی با دستگاه ژنراتور فنر

خدمات تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی به صورت روی کار وزیرکار عیب یابی و تعویض لوله های اصلی و رایزرهای آب ساختمان

اجرا و تعمیر لوله کشی شوفاژ رفت و برگشت , پکیج و موتورخانه شوفاژ روکار وتوکار

اجرا و تعمیرات لوله کشی سرد و گرم و شوفاژ با لوله های تک لایه و پنج لایه و فلزی

لوله کشی فاضلاب پلیکا , پوش فیت , چدن و پلی اتیلن

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان

تاسیساتی لوله کشی خیابان شریعتی

تعمیر شوفاژ خیابان شریعتی

سرویس موتورخانه شوفاژ , نصب و راه اندازی پمپ تحت فشار خانگی و منبع ذخیره

سرویس کار مشعل

تعویض دیگ شوفاژ, تعمیر و شستشوی منبع دوجداره و کویل دار

تعمیر, بازسازی و تعویض کلکتور شوفاژ و آب سرد و گرم

نصب و تعمیرات پمپ شوفاژ و اب مصرفی,تعویض منبع انبساط

نصب رادیاتور شوفاژ , اضافه کردن پره رادیاتور و جابجایی رادیاتور

تعمیر پکیج خیابان شریعتی

سرویس دوره ای ، راه اندازی و تعمیر بسته دیواری در صورت لزوم عملکرد ویژه ای است. بررسی لوله دودکش ، شیلنگ گاز ، شیپور خاموشی و شیلنگ آب ، اطمینان حاصل کنید که مبدل و لوله های پکیج رسوب ندارند ، اینها اساسی ترین وظایفی هستند که معمولاً در سرویس بسته دیگ بخار دیواری انجام می شوند.

بدیهی است که برای تعمیرات بسته کار باید به یک متخصص بسته واگذار شود. برای سرویس و تعمیر بسته و هر دستگاه ، ابتدا نقص احتمالی را بررسی کنید.

بسته های دیواری با مارک های مختلف ، اگرچه ممکن است یکسان نباشند ، اما از نظر ساختار و روش گرمایش معمولاً از سیستم و عملکرد یکسانی پیروی می کنند و بنابراین عیب یابی و تعمیر آنها تقریباً مشابه است. تنها چیزی که می تواند تعمیرکار را از انجام تعمیرات یک بسته دریغ کند ، عدم دسترسی به بسته هایی است که قطعات یدکی آنها در بازار کم است و مشکلاتی را ایجاد می کند.

نصب شیر خیابان شریعتی

شیرآلات بهداشتی اگرچه از نظر ظاهری ساختار نسبتاً ساده ای دارند اما به دلیل تولید انبوه و تنوع ظاهری ، عملکرد و استفاده از فناوری های جدید در این نوع تجهیزات ، مجبور هستیم قبل از خرید شیرآلات ، به ویژه انواع گران قیمت ، تحقیقات بیشتری انجام دهیم.

نه تنها شکل ظاهری ، آبکاری بدنه و کیفیت اجزای داخلی شیر ، بلکه دسترسی به قطعات یدکی شیرآلات هنگام تعمیرات نیز می تواند مهم باشد.

به عنوان مثال ، در برخی از مارک های وارداتی ، از یک کارتریج مخصوص استفاده می شود که در صورت خرابی ، اگر نمی توانید یک کارتریج نمونه پیدا کنید یا کارتریج گران است ، باید کل سوپاپ را تعویض کنید.

این برای شیرها یک نکته منفی است. این نکته ، به ویژه برای شیرالات خارجی و گران قیمت ، ممکن است خریدار را متقاعد به خرید از مارک های دیگر کند.

 

 


Leave a Reply

تماس فوری