برش سقف برای نصب هالوژن

برش سقف برای نصب هالوژن

برش سقف برای نصب هالوژن

برش سقف برای نصب هالوژن یکی از خدماتی است که برای هالوژن توکار بکار میرود. احتمالا پیش از این در سقف مورد نظر هالوژن وجود نداشته و یا اندازه آن با تعویض قاب هالوژن متفاوت میباشد . ابتدا بایستی به نحوه سیم کشی هالوژن در کناف و رابیتس که رایج ترین سقفها برای نصب هالوژن هستند , توضیحی دهیم .

هالوژن ها نوعی از چراغهای معمولا توکار هستند که برای بهبود جلوه بصری داخل ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرند . البته انواع لامپهای دیگر هم به غیر از نوع هالوژن وجود دارند اما به خاطر اولویت در ورود به بازار همگی به لامپ هالوژن معروف شده اند . در حال حاضر نصب هالوژن به یکی از خدمات تاسیساتی برق در کشور متدوال شده است .

برش سقف برای نصب هالوژن

برش سقف برای نصب هالوژن توکار

برش سقفهای کاذب و کناف معمولا برای نصب هالوژن های توکار بکار میرود و به علت نیاز به تمیز بودن بایستی تجهیزات مخصوص اینکار را تهیه کرد . گرد بر مخصوص با سایز مناسب برای هالوژن های 8 , 10 , 12 و 15 و سایر اندازه های مورد نظر اولین مورد میباشد که بایستی به دریل مخصوص متصل شود .

انواع لامپ هالوژن

لامپ هالوژن سوکت دار , لامپ سه وضعیتی ترانس دار , هالوژن 3 حالت و 2 رنگ , فریم رنگی , فریم سفید , فریم استیل , فریم آلومینیوم از انواع لامپ و فریمها هالوژن با اندازه های مختلف میباشند .

قیمت نصب هالوژن

قیمت نصب هالوژن در کناف و رابیتس با هم متفاوت بوده و کلا به تعداد بستگی دارد . اگر تعداد برش سقف برای نصب هالوژن کم باشد , مسلما قیمت افزایش پیدا میکند و با توجه به هزینه خرید گردبر و تجهیزات مورد نیاز در کمترین حالت برای نصب 5 عدد هالوژن در کناف حدود 150 تا 200 هزار تومان هزینه نصب هالوژن در سقف مباشد .

سیم کشی هالوژن

سیم کشی هالوژن در این نوع سقفها معمولا به صورت سری انجام میشود . بسته به تعداد هالوژنها نیز قطر سیم کشی متفاوت میباشد . البته شرایط و تعداد هالوژن و کلید های نصب شده در محیط نیز این شرایط را تعیین میکند .

آموزش نصب هالوژن و LED

در این مطلب قصد داریم به آموزش نصب چراغ های هالوژن توکار باریک LED چهار اینچی را نصب کنیم من یک رشته کامل دارم که حدود سی نفر از آنها در این اتاق کار می کنند ، بنابراین آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم انجام این است که ما تمام روشهای نصب را پوشش خواهیم داد .

گزینه های مختلف محصول که در آنجا وجود دارد ، جایی که می توانید آنها را بخرید و کجا ؟ شما می توانید بهترین ارزش خود را بدست آورید ، بنابراین همه این موارد به زودی ارائه می شوند اما قبل از صحبت کردن در مورد جایی که باید برای آنها خرید کنید من قصد دارم تظاهرات را برای آنها نشان دهم اکنون نصب این بزرگترین اشتباهی است که مردم هنگام انجام آنها بسیار مهم است .

نصب چراغ گلدان آنها راهی است که آنها سوراخ سقف خود را برش می دهند به یاد داشته باشید که تا زمانی که تمام رنگ تمام شده شما تمایل به سوراخکاری نداشته باشید کاملاً خوب انجام شده این آخرین مرحله قبل از قرار دادن شماست کفپوش خود را در کاری که می خواهید انجام دهید تهیه یک مته از این مته های کوچک است .

بیت در اینجا خوب شما می خواهید به فروشگاه بروید من عاشق اره سوراخ میلواکی هستم بیتی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که ما می خواهیم قطر پشت را اندازه بگیریم , این نور از این لبه به این لبه و نه اصلاح سوراخ سوراخ فقط بخشی است . در این حالت دقیقاً 400 ربع اینچ داخل دیوار خشک می شود بنابراین من تعجب می کنم اگر من یک مته چهار و چهارم خریداری کردم اکنون آنها در 1/8 قرار دارند .

اینچ افزایش می یابد بنابراین مهم نیست که کدام سازنده را می توانید خریداری کنید اره سوراخ دار کاملا مناسب است اگر از اره سوراخ دار استفاده کنید که اندازه مناسبی نداشته باشد شما می خواهید با چاقو سر و صدا کنید تا سعی کنید سوراخ را بزرگتر کنید یا سوراخ رفتن شما خیلی بزرگ خواهد بود و می توانید ببینید که چیز زیادی وجود ندارد .

در اینجا زحمت وجود دارد که فضای اتاق زیاد همپوشانی ندارد ، بنابراین اگر سوراخ شما فقط یک باشد کمی بیش از حد بزرگ خطر شما این است که همیشه یک شکاف نشان دهید و سپس شما سوراخ هایی ایجاد می کنید که یک سیلر مسیه ایجاد می کند .

به خودتان لطف کنید ، یکی از این بیت ها را در مته خود بیندازید مته در سرعت کم خوب این یک مسابقه نیست به طور کلی سه وجود دارد , اشتباهاتی که مردم باعث می شوند خیلی سریع تمرین کنند زیرا عجله دارند , در جهت غلط درست کنید و سپس آنها خیلی فشار می آورند

می خواهید به مته اجازه دهید تمام کارهایی را که من می دانم انجام می دهد انجام دهد .جالب باشد اما در اینجا چاله هایی وجود دارد که می توانید از طریق آنها جستجو کنید .


2 Comments

نحوه نصب هالوژن | لوله کشی ساختمان تهران

جولای 2, 2021 at 1:04 ب.ظ

[…] هستند که در نحوه نصب هالوژن موثر بوده و به خصوص در نحوه برش سقف برای هالوژن  و انتخاب گردبرهای مخصوص اینکار استفاده میشوند […]

خدمات برق ساختمان | خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان

نوامبر 17, 2021 at 3:31 ب.ظ

[…] و لوکس , نصب و تعویض انواع چراغ و  روشنایی , ال ای دی LED ,نصب هالوژن, بی متال ,فلورسنت مهتابی و آفتابی ,  لامپ و سرپیچ , نصب و […]

Leave a Reply

تماس فوری