خدمات فنی ساختمانی و تاسیساتی منزل

خدمات فنی ساختمانی و تاسیساتی منزل

خدمات فنی ساختمانی

خدمات فنی ساختمانی پایپ سرویس با ارایه خدمات شبانه روزی به سراسر تهران در خدمت شماست.

جهت مشاوره در زمینه تعمیرات و بازسازی ساختمان و خدمات تاسیساتی با ما تماس بگیرید. 22537778-09129750376 کلی و جزیی

خدمات فنی ساختمان رنج تخصصی گسترده ای دارد که در ادامه به آن میپردازیم. پایپ سرویس با بیش از بیست سال سابقه در ارایه خدمات تاسیساتی و ساختمانی در خدمت شما شهروندان میباشد.

خدمات فنی تاسیساتی

خدمات فنی ساختمانی به چند دسته عمده تقسیم میشود.

1- تاسیسات لوله کشی ساختمان

2- تاسیسات و سیستمهای حرارتی

3- تاسیسات و سیستمهای برودتی و تهویه مطبوع

4- خدمات برق ساختمان و روشنایی منزل

5- خدمات بنایی,ساختمانی و حفاظتی

6- خدمات دکوراسیون

7- آسانسور و بالابر

موارد اشاره شده در حیطه خدمات فنی تاسیساتی ساختمانی میباشد.به طور اجمالی به بررسی و اهمیت یکایک موارد مذکور میپرادزیم.

تاسیسات لوله کشی ساختمان

لوله کشی آب ساختمان

لوله کشی آب سرد و گرم با یک فشار قابل قبول به دورترین مصرف کننده

نصب و تعمیر پمپ های آبرسانی , پمپ تحت فشار و آتشنشانی, نصب و لوله کشی منبع و مخزن ذخیره آب , لوله کشی شوفاژ و رادیاتور , لوله کشی پکیج شوفاژ , لوله کشی گرمایش از کف , لوله کشی آبگرمکن , لوله کشی کولر گازی , لوله کشی داکت اسپلیت , لوله کشی چیلر , لوله کشی فن کویل , لوله کشی اطفا حریق نصب تجهیزات اطفا حریق و شیرالات مربوطه لوله کشی گاز , لوله کشی فاضلاب لوله کشی سونا , استخر و جکوزی نصب شیرالات بهداشتی ساختمان نصب لوازم سرویس بهداشتی , آشپزخانه و سایر لوازم تاسیساتی

تاسیسات حرارتی

تاسیسات حرارتی به نصب تجهیزات , ادوات و مبدل های انرژی اتلاق میشود.

نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی شامل نصب مشعل , دیگ , منبع دوجداره ,کویل دار و مبدل حرارتی , نصب و تعمیر پمپ های سیرکولاسیون شوفاژ و پمپ های آب گرم و سرد , نصب کلکتور و لوله کشی موتورخانه نصب شیر فلکه , نصب لرزه گیر , نصب دیگ های بخار

نصب تجهیزات استخر های روباز و سرپوشیده , سونا و جکوزی نصب پکیج , آبگرمکن , بخاری,شومینه  و لوازم گازسوز گرمایشی , نصب فن کویل دیواری و سقفی , نصب رادیاتور شوفاژ , کانال کشی تاسیسات حرارتی

تاسیسات برودتی و تهویه مطبوع

نصب و تعمیر انواع  کولر گازی , نصب و تعمیر کولر آبی

نصب و تعمیر انواع چیلر جذبی , تراکمی , آب خنک , هواخنک و تبخیری

نصب و تعمیر هواساز , نصب فن های تهویه مطبوع

نصب و تعمیر داکت اسپلیت , نصب و تعمیر مینی چیلر

نصب دریچه , کانال سازی و کانال کشی کولر های آبی , فن کویل ها و تهویه مطبوع

خدمات برقی ساختمان

خدمات برقی ساختمان شامل سیم کشی ساختمان به روشنایی ها,کلیدپریز ها و سایر مصرف کننده ها میباشد. اجرا و تعمیر سیم کشی ساختمان کابل کشی ساختمان ,داکت کشی و  تقسیم برق ساختمان

نصب و تعمیر تابلو برق ساختمان , آسانسور , موتورخانه و واحدهای آپارتمانی

نصب و تعمیر جعبه فیوز , کلید مینیاتوری , جعبه تقسیم و فیوز های ساختمان

نصب کلیدپریز ,لوستر ,  روشنایی ,سرپیچ , لامپ , چراغ , هالوژن و سایر روشنایی ها , نصب ترانس برق , دیمر , سنسور های حرکتی , فوتوسل سایر لوازم برقی

خدمات بنایی و ساختمانی

خدمات بنایی و ساختمانی همانطور که از نامش پیداست شامل اجرا و تعمیرات بنایی ساختمان میباشد.

بازسازی , نوسازی و تغییر تحولات داخل آپارتمان و ساختمان , خدمات فنی منزل , خدمات سفت کاری , آجرچینی , بلوک چینی , حصار چینی, خدمات سنگ کاری , کاشیکاری , گچ کاری , سیمانکاری , نماکاری, خدمات عایق کاری , ایزوگام , قیرگونی و آسفالت کاری, خدمات آهنگری , جوشکاری , در و پنجره سازی , حفاظ سازی , درب ,قفل و کلید سازی, تبدیل توالت ایرانی به فرنگی, بازسازی و تعمیرات سرویس توالت حمام.

خدمات دکوراسیون

طراحی , اجرا , تغییرات و تعمیرات دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان

کابینت سازی , نجاری و ساختن دکور ها , ئکمدها و میزهای داخل آپارتمان

نصب , تعمیر و نگهداری آسانسور

نصب آسانسور , تعمیرات و نگهداری آسانسور , نفربر و بالابرهای ساختمانی و فروشگاهی.

خدمات فنی منزل

جهت مشاوره ,درخواست نیرو , سرویسکار, تعمیرکار , مجری و استاد کار در زمینه خدمات ساختمان با ما در تماس باشید.

خدمات فنی ساختمانی تهران
خدمات فنی ساختمانی

خدمات فنی تهران

خدمات فنی ساختمان به طور کلی به مواردی بود که در بالا ذکر شد گفته میشود اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و تغییرات الگوهای زندگی که اغلب به سمت افزایش رفاه خصوصا در طبقات مرفه و متوسط جامعه این گونه خدمات نیز با گستردگی روزافزونی و به صورت تخصصی رو به افزایش میرود.

امکاناتی که امروزه در برخی منازل , ویلاها و ساختمانها به کار میرود بیشتر شبیه یک رویاست و اگر گفته شود کاخ خیلی زیاده روی نکرده ایم. البته برخی از امکانات رفاهی خیلی استاندارد و قابل استفاده نیست و بیشتر لاکشری و آپشن ساختمان بوده و برای خودنمایی و پز دادن به کار میروند.

یک زمانی در تهران از جارو برقی مرکزی در تاسیسات ساختمان به عنوان یک آپشن اضافی نام برده میشد اما با به کار بردن آن در برخی ساختمانها مصرف کننده ها به این پی بردند که جاروبرقی مرکزی فقط به درد برجها و ساختمانها بلند مرتبه مسکونی میخورد و در ساختمانهای کوچک معایبش از محاسن آن بیشتر است .

استخر , سونا , جکوزی و تجهیزات تاسیساتی آبی تفریحی از مواردی هستند که خود به تنهایی یک تخصص و مهارت ویژه و منحصر به خود احتیاج دارند.

لوله کشی تاسیسات آبرسانی و  محاسبات مربوط به قدرت و اندازه پمپ نیز به صورت تخصصی بررسی میشود. در برج ها و ساختمانهای بزرگ نیز یک سری محاسبات ویژه برای دفع فاضلاب آنها باید صورت بگیرد.

زیرا در ساختمانهای بلند مرتبه لوله فاضلاب به دلیل مشقات تعمیرات و هزینه سنگین آن در کمترین متراژ به صورت افقی انجام میشود تا دچار گرفتگی نشود.

از همین رو لوله های فاضلاب یک برج توسط لوله های عمودی به سمت چاه فاضلاب هدایت شده و سپس با لوله کشی تحت فشار فاضلاب و منهول با پمپ لجن کش به فاضلاب شهری دفع میشود.

خدمات فنی ساختمانی

در حال حاضر با سرعت زیادی که پیشرفت تکنولوژی در تمام عرصه ها دارد, در زمینه تاسیسات ساختمان و فن آوریهای ساختمان نیز هر ساله روشها و متد متفاوتی برای افزایش رفاه ساکنین به بازار آمده که یک تاسیسات کار فنی ساختمان اگر بخواهد از این روند عقب نماند علاوه بر مهارت و تجاربی که در طی کار اضافه میکند بایستی با کسب اطلاع و آموزشهای به روز از آخرین ترفندها و شیوه های در تمام زمینه ها و به خصوص زمینه تخصصی خود را آموخته و دانش خود را در فیلدهای تخصصی و عمومی به روزرسانی کند.

تعمیر تاسیسات ساختمان

تعمیر تاسیسات ساختمان یک واژه عمومی است که برای رفع عیب و بهره برداری و راه اندازی تاسیسات یک ساختمان به کار برده میشود.

تاسیسات ساختمان عموما به تاسیسات مکانیکی شامل سیستم گرمایشی, سرمایشی و آبرسانی ساختمان گفته میشود اما از لحاظ علمی تاسیساتی برقی و الکتریکال هم بایستی در این زمینه گنجانده شود.خدمات فنی ساختمانی

هر چند که در تاسیسات مکانیکی نیز شاخه های متعدد تاسیساتی به صورت تخصصی در آمده اند و به دلیل گستردگی و  پراکندگی هر شاخه کمتر متخصصی است که از پس تعمیر تمام تاسیسات آن برآید.خدمات فنی ساختمانی از این رو تاسیسات کاران ساختمان هر کسی با انتخاب زمینه های خاصی در همان زمینه به کسب مهارت میپردازند.

شهر و محل جغرافیایی و سیستم های تاسیساتی رایج در آن موثرترین عامل در یادگیری و تمایل تاسیسات کاران به شاخه های مختلف میباشد.

به عنوان نمونه اگر در شهری موتورخانه مرکزی مرسوم باشد , خود به خود تعمیرکاران تاسیسات به سمت سرویس و تعمیرات در زمینه تعمیر موتورخانه گرایش پیدا میکنند.

واگر در منطقه ای استفاده از پکیج مرسوم شود , سرویسکاران آن محل ناگزیر به یادگیری نصب و تعمیرات از پکیج دیواری میشوند . در مورد سایر سیستمهای لوله کشی ساختمان و تاسیساتی حرارتی وبرودتی نیز اوضاع به همین منوال است .

البته این تداول مشروط براین است که بازار منطقه ای به نواوری و پدیده ای جدید در این زمینه سیگنال مثبت نشان دهند .

جهت دریافت خدمات تاسیساتی لوله کشی کرج و تهران با ما تماس بگیرید.


1 Comment

شرکت جهان فرود

ژوئن 28, 2023 at 1:22 ق.ظ

بسیار عالی توضیح دادید پیچ سنگ نمارا و همچنین خدمات نمای ساختمان را.
جهان فرود

Leave a Reply

تماس فوری