نمایندگی پارس پلاست زنده رود تهران لیست قیمت

  • 0

نمایندگی پارس پلاست زنده رود تهران لیست قیمت

Category : پایپ سرویس

پارس پلاست زنده رود

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی پارس پلاست زنده رود

تلفن : 09129750376-22537778 ارسال به تمامی نقاط تهران و شهرستانها

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس زنده رود پلاست را جهت مشاهده , دانلود و مقایسه با محصولات سایر برندها .

لیست قیمت پارس پلاست زنده رود شهریور 1400

لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود یک مجموعه تخصصی و پیشرو در تولید لوله و اتصالات UPVC در کشور است که با سرمایه گذاری در بخشهای تحقیقاتی و کنترل کیفی اقدام به تولید مجموعه لوله و اتصالات پی وی سی یا پلیکا نموده است که از لحاظ قیمت و کیفیت از بهترین لوله فاضلاب ساختمان محسوب میشوند.

تنوع در تولید سایز لوله و اتصالات و همچنین تولید اتصالات فیت و به روز شده در کنار پیشرو بودن در تولید اتصالات ابداعی و جدید پلیکا مانند موفه و درپوش های دو منظوره و از طرفی تولید لوله و اتصالات پلیکا در 2 رنج کیفیت و قیمت برای مصارف لوله کشی فاضلاب و هواکش از ویژگی های تولیدات پارس پلاست زنده رود است.

پارس پلاست زنده رود

نمایندگی پارس پلاست زنده رود

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ سرویس نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود است که با توجه به حجم و میزان فروش جزو فروشگاه های اینترنتی برتر در زمینه فروش لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست بوده و از دو مبدا انبار تهران و اصفهان قادر به تامین سفارش شما طبق درخواست شما عزیران میباشد.

ما این ادعا را میتوانیم داشته باشیم که نسبت به میزان خرید شما بیشترین تخفیف را در پیش فاکتورهای فروش نمایندگی پارس پلاست ملاحظه کنید.

جدا از مساله قیمت همانطور که میدانید اصالت در خرید کالا و همچنین تاریخ مصرف لوله و اتصالات پلیکا بسیار مهم بوده که فروشگاه ما به دلیل چرخش بالای انبار از تولیدات جدید کارخانه ارسال بار دارد و دپوی شناور کالا باعث شده که در برخی موارد تولیدات همان ماه به دست مشتری برسد.

لیست قیمت پارس پلاست زنده رود

لیست قیمت پارس پلاست زنده رود یک لیست کامل و جامع با درج کدبندی و شامل دو بخش لوله و اتصالات ناودانی یا لوله پلیکا هواکشی  و لوله اتصالات فاضلابی میباشد . همانطور که میدانید قیمت لوله اتصالات پارس پلاست فاضلابی نسبت به انواع هواکشی مقداری بالاتر میباشد . اما به طور کلی و در قیاس با برندهای مطرح بازار و با توجه به کیفیت مواد اولیه و وزن لوله , قیمت لوله پارس پلاست بسیار منصفانه تر از دیگر مارکهای لوله پلیکا میباشد.

در صورت درخواست شما میتوانید با ارسال لیست اقلام مورد نیاز در اسرع وقت پیش  فاکتور خرید لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود را داشته باشید . در صورت نیاز شما میتوانید اقلام تک لایه و پنج لایه را نیز از نمایندگی لوله آذین تهیه و خرید خود را کامل نمایید.

 


Leave a Reply

تماس فوری