لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ تا 25 درصد تخفیف

لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ تا 25 درصد تخفیف

قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ

در این نوشته به بررسی قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ و نحوه خرید و فروش این لوله های پنج لایه میپردازیم . در ابتدای مقاله بهتر است برای آشنایی با قیمت اتصالات سوپرپایپ با کاتالوگ محصولات و لیست قیمت سوپرپایپ را مشاهده یا دانلود کنید.

لیست قیمت سوپرپایپ

کاتالوگ محصولات سوپرپایپ

قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ

جهت دریافت پیش فاکتور و خرید لوله و اتصالات سوپرپایپ با فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور تماس بگیرید .

لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ

به طور کلی لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ شامل قیمت کلیه محصولات از قبیل لوله اتصالات و تجهیزات جانبی لوله کشی سوپرپایپ بوده و شما میتوانید جهت خرید و برآورد هزینه مخارج لوله کشی با مشاهده و تخمین هزینه ها به نتایج مورد نظر خود برسید. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور لطفا لیست اقلام مورد نظر خود را به شماره 09125518921 ارسال کرده تا در اسرع وقت بهترین قیمت را با درج تخفیف های بالا دریافت نمایید.

لوله اتصالات اکثرا ساخت داخل بوده و فقط برخی از اتصالات سایز بالا ساخت کشور آلمان میباشد. همانطور که میدانید تولیدات داخلی نیز تحت لیسانس کشور آلمان و با همان شرایط انجام میشود . به دلیل هزینه های جانبی اقلام ساخت کشور آلمان قیمت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی دارند.

قیمت لوله سوپرپایپ نسبت با مشابه لوله خارجی حدودا 70 درصد ارزانتر بوده و این در حالی است که کیفیت لوله های سوپرپایپ از برخی لوله های اروپایی نیز بهتر هستند. اتصالات سوپرپایپ نیز در دو مدل سوپرپایپ ایرانی و خارجی ارایه شده که دقیقا مشابه همدیگر هستند. با این احوال قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار ارزانتر و در مقایسه به لوله های تولید داخل مانند نیوپایپ چندان گران نبوده و با توجه  به اینکه بهترین برند لوله پنج لایه در ایران است, تفاوت قیمت 20 تا 30 درصد قابل چشم پوشی میباشد.

قیمت اتصالات سوپرپایپ

شاید در نگاه اول قیمت اتصالات سوپرپایپ در مقایسه با سایر برندهای داخلی گرانتر باشد , اما وقتی که کیفیت و نوع اجرای لوله کشی سوپرپایپ را بررسی میکنیم, مجددا به این نتیجه میرسیم که هیچ گرانی بی علت نیست, و اگر شما قصد دارید با با بهترین لوله موجود در کشور کار لوله کشی ساختمان خود را انجام دهید تنها انتخاب شما لوله اتصالات سوپرپایپ میباشد.

محصولات سوپرپایپ

سـوپرپایپ اینترناشـنال ارائـهی راه حلهـای متفاوت برای صنعت تاسیسـات کشـور، نوآوری در تولیـد و کیفیـت منحصر بهفـرد محصولات را دلیل حضـور پایدار خـود از سـال 1376 تاکنون میدانـد و برای بهبـود همه جانبه شـاخص های فعالیت خـود کوشـش میکند.
تـداوم دریافـت گواهینامه ها و اسـتانداردهای معتبـر ملـی و بین المللی در یک سـال گذشـته نشـان میدهد که سـوپرپایپ مانند سـالهای پیـش همچنـان در راه حفـظ و ارتقـای کیفیت گام برداشـته و در ایـن راه عناوین و افتخارات ‌‌بزرگی را کسب اسـت؛ شرکتی متفاوت است.
◀ منتخب جشنواره تولید ملی افتخار ملی
◀ دریافت تندیس تلاش گران کیفیت
◀ دریافت تندیس و نشان خوش نامترین شرکتهای ایرانی
◀ تقدیرنامه بین المللی اعتماد مشتریان
◀ نشان برند محبوب مشتریان
◀ واحد تحقیق و توسعه برترکشور
◀ برترین محصول در جشنواره بین المللی تحقیق و توسعه
◀ واحد برتر در به کارگیری تکنولوژی نوین
◀ تندیس تولید ملی اشتهار جهانی
◀ دریافت اولین گواهی نامه فنی برای اتصالات
◀ برگزیده جشنواره نوآوری و عدالت اقتصادی

  • لوله و اتصالات تا سایز 110 و 4 اینچ
  • قابلیت ساخت 300 اتصال مختلف با استفاده از 26 قطعه
  • مونتاژ در محل کارگاه مطابق نیاز
  • با قابلیت نصب سريع و آسان با استفاده از پينهاي مخصوص
  • اشغال فضای کمتر
  • کاهش هزینه

رايزر سيستم سوپرپايپ، جزيي از سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ، و تنها مجموعه ای كامل از لوله هاي پنج لایه سايز بالا (40 الي 110 ميليمتر) در كشور است .
براي مجريان سيســتمهای لوله‌كشــی، نصب سيستمهاي ســايز بالا به دليل قطر و وزن بيشتر، و اتصالات سنگينتر مشكلتر است، به ويژه در ارتفاع كه خطر حادثه وجود دارد.
با عرضه  رايزر سيســتم با مدولار از سايز 63 تا 110 اجراي لوله کشی اندازه بالای  سوپرپايپ بسيار آسانتر و سريعتر میشود.

همه كيفيت و راحتي را دوست دارند.
ويژگيهاي یگانه و فوق العاده سوپروالو سریT ،چه در هنگام نصب و چه در زمان استفاده، بسيار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. به طوري كه در حال حاضر دامنهي استفاده از اين شيرها به دليل كيفيت، راحتي و اطمينان روز به روز در حال افزايش است.
ســوپرپايپ نيز در پاســخ به اين خواسته توســعه يافته، سري جديد شيرهاي ورودی سوپروالو را عرضه کرد . برای مقایسه میتوانید به لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ مراجعه نمایید.

شيرهاي سوپروالو سري S

شيرهاي سوپروالو سري S در چهار نوع متفاوت S1، S2، S3 و S4 ، انتخاب جديد ديگری از ســوپرپايپ است كه به عنوان مكمل شيرهای ورودي واحدهاي ســاختماني سوپروالو، به سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +2 افزوده شــده است و كارآمدی اين سيســتم را باز هم افزايش داده است.
شيرهاي سوپروالو ســری S امكانات سوپروالو سري T را براي نصب توكار در اختيــار ميگذارند و براي قطع و وصل لوله کشی فن‌كويل يا براي شير ورودی واحد آپارتمان
ایده آل هستند.

سوپروال D

سوپروالو D یک راه حل نوآورانه برای این مورد یا موارد مشابه است.
به غیر از کیفیت، و اتصال سریع به لوله که ویژگی مشترک شیرهای سری سوپروالو است، سوپروالو سری D با خصوصیتی منحصربه فرد و نوآورانه عرضه میشود .
در سوپروالو D به غیر از دو وضعیت باز و بسته که در همهی شیرها وجود دارد، یک وضعیت نیمبسته نیز اضافه شده است. با این ویژگی، مدیر ساختمان میتواند آب گرم یا سرد آپارتمانهایی را که از پرداخت شارژ خودداری میکنند، در وضعیت نیمبسته قرار دهد تا این آپارتمانها در عین اینکه از حداقل ممکن آب برای مصارف آشامیدنی برخـوردار هستند،
برای سایر مصارف– بخصوص استحمام– در مضیقه قـرار گیرند. قفـل سوپروالو D،امکان تغییر این وضعیت را بدون در اختیار داشتن کلید، ناممکن میکند.

سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ چطور کار میکند ؟

سیسـتم گرمایش کفی سـوپرپایپ انقلابی در نحوه گرمایش ساختمانهاست.
در ایـن سیسـتم، گـردش آب گرم از درون شـبکه از لوله های سـوپرپایپ که در
زیـر کـف نصب شـده اند. حـرارت را بـه آرامی توزیـع میکند . از آنجا که شـبکه
لولـه تمـام کـف را کاور میکند، توزیـع حـرارت به صـورت کاملا یکنواخت
اسـت. حداکثـر دمـای کـف در ایـن سیسـتم 29 درجـه سـانتیگراد اسـت. آب
گـرم ورودی بـا دمای حـدود 50 درجـه سـانتیگراد از طریق موتورخانـه، پکیج،
یـا پانلهـای خورشـیدی تامیـن و از طریـق کلکتورهـای ویـژه توزیـع میشـود.
سیسـتم گرمایـش کفی بـرای کفهـای مختلف با پوشـشهای مختلف از جمله
سـنگ، کاشی ، لمینت و فرش مناسـب اسـت.

سـوپرپایپ بـا معرفی سیسـتم گرمایـش کفی، امـکان صرفه جویـی در مصرف
انـرژی تـا چهل درصد را فراهـم آورد. در ایـن سیسـتم، شصت درصد گرمایـش بـه صـورت تابشـی اسـت و علاوه بـر مقرون بـه صرفه بـودن، آسـایش و بهداشـت را نیز
در محیطهـای مسـکونی، اداری و صنعتـی فراهـم میکنـد.
اکنـون بـا سیسـتم کنترلی جدیـد گرمایش کفی سـوپرپایپ، مدیریت هوشـمند
انـرژی نـه تنهـا باعـث صرفهجویـی بیشـتر تـا 12 %میشـود، بلکه
تنظیـم دمـا را در حـد مطلـوب شـما بـا سـهولت هـر چـه بیشـتر و بـه صورت
خـودکار فراهم مـی آورد.

با طراحي مدوالر اتصاالت از سایز 63 به بالا، فقط با 26 قطعه، 300 نوع اتصال، مطابق با نياز قابل اجراست.
•كاهش هزينه ناشی از حذف تبديلها
•كاهش وزن اتصالات و كاهش 30 درصدي هزينه در سايز 90 و 110
• قابليت تغيير در تركيب اتصال تا قبل از تست فشار
• امكان انجام عمليات پرس با دستگاههاي فعلي UP75 و UP75EL ،تا سايز 110
• انبارش آسانتر، با هزينه كمتر و ايمني بيشتر، به دليل عدم نياز به انجام عمليات پرس در ارتفاع

با استعلام قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ از مجموعه فروشگاه لوله و اتصالات پایپ سرویس به بهترین انتخاب خود در خرید لوله و اتصالات پنج لایه برسید.


Leave a Reply

تماس فوری