خدمات لوله بازکنی در میرداماد

خدمات لوله بازکنی در میرداماد

خدمات لوله بازکنی در میرداماد

خدمات نشت یابی و لوله بازکنی میرداماد در اسرع وقت

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی , لوله کشی شوفاژ روکار و توکار , لوله کشی فاضلاب پلیکا و پوش فیت , لوله کشی گاز مسکونی و تجاری , نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمان , نصب و تعمیر توالت فرنگی و لوازم بهداشتی

رفع گرفتگی لوله کشی فاضلاب با دستگاه ژنراتور لوله فاضلاب توالت ایرانی , گرفتگی و کیپ شدن خود توالت فرنگی , در آوردن اشیا از چاه توالت و لوله کشی , فنرزدن کفشوی آشپزخانه , حمام و سرویس فرنگی , پارکینگ و مشاعات .

خدمات لوله بازکنی در میرداماد

 

خدمات لوله بازکنی در میرداماد

ریزش اشیاء خارجی و وارد شدن مصالح ساختمانی و حتی مواد غذایی از جمله دلایل مسدود شدن لوله های فاضلاب است. در این موارد ، سعی کنید در صورت امکان جسم خارجی را از لوله و فاضلاب کاملاً خارج کنید ، در غیر این صورت توسط فنر و ژنراتور برقی به لوله اصلی هدایت می شود.

یکی دیگر از دلایل انسداد لوله های فاضلاب ، تجمع رسوب در فاضلاب است. شیب نامناسب لوله های فاضلاب باعث کاهش سرعت حرکت آب و با کاهش سرعت آب ، گرد و غبار و ذرات روغن در رسوب آب می شود و پس از مدتی لوله فاضلاب ساخته شده رسوب در یک نقطه یا چند متر مسدود می شود.

با استفاده از دستگاه فنر و ژنراتور می توان این انسداد را تا حدی برطرف کرد ، اما در صورت وجود انسداد در کل سطح مقطع لوله و اتصالات ، لوله به قطر فنر باز می شود و انسداد و انسداد پس از مدتی تکرار می شود.

در این موارد بهتر است از روش بارش استفاده شود که با ترکیب مواد شیمیایی و پاشیدن تمام رسوبات موجود در لوله قابل شستشو است.

 


Leave a Reply

تماس فوری